۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
احیای وینیسیوس زیر دستان آنچلوتی

بی شک آنچلوتی موفق شده تا توانایی‌های واقعی جوان برزیلی را به نمایش بگذارد تا او آرام آرام تبدیل به شماره یک مادریدی‌ها شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، فوتبال به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازگشته است و رئال مادرید پس از مدت‌ها دوری از خانه همیشگی خود، توانست شروعی رویایی را در مقابل دیدگان هزاران هوادار خود جشن بگیرد.

تقریباً ۲۳۰۰۰ نفر به ورزشگاه برنابئو رفته بودند تا در دیدار افتتاحیه یکی از لوکس‌ترین آوردگاه‌های فوتبالی دنیا، رقابت رئال مادرید و سلتاویگو را تماشا کنند. این دیدار که هفت گل داشت با گلزنی سلتا آغاز شد اما درخشش بنزما و وینیسیوس در ادامه بازی باعث شد تا سه امتیاز دیگر نیز به حساب کهکشانی‌ها اضافه شود.

زمانی که آنچلوتی فاز حمله را در تاکتیک تیمش قوت بخشید، بنزما و وینیسیوس موفق شدند با نمایش محصور کننده، دیوار دفاعی سخت سلتاویگو را شکسته و تیم خود را از مخمصه نجات دهند. در این میان درخشش وینیسیوس کاملاً محسوس بود چرا که بالاخره پس از مدت‌ها توانست یک روز بی نقص را سپری کند.

به نظر می‌رسد کارلو آنچلوتی وینیسیوس را به بازیکنی متفاوت تبدیل کرده است. مهارت بیشتر، سرعت و اثرگذاری در او بیش از همیشه وجود داشت و بازیکن برزیلی لقب ستاره را به دوش کشید. او حالا نه تنها هدفمندتر بازی می‌کند بلکه در مسیر تبدیل شدن به یکی از برترین بازیکنان رئال است. نمایش شب گذشته وینیسیوس جونیور، تماشای تولد هیجان انگیزه یک ستاره بود. حتی حرکات و رفتار وینیسیوس در زمین مسابقه و اثرگذاری او تا حد زیادی شبیه به زمان حضور رونالدو در ترکیب لوس بلانکوس بود.

سرمربی رئال مادرید در کنفرانس پس از بازی راجع به عملکرد وینیسیوس اظهار نظر کرد: وینیسیوس بسیار خوب بازی می‌کند و کیفیت بالایی دارد. او نسبت به گذشته تا حد زیادی کیفیت بالاتری دارد. در این مرحله از فصل باید تلاش کند تا روند خوب خودش را ادامه دهد و افت نکند. اعتماد به نفس فعلیش و همچنین آرامشی که در مقابل دروازه رقبا دارد، می‌تواند به او کمک کند تا روزهای بهتری را سپری کند.

وینیسیوس جونیور که به نظر یکی از بازیکنان آینده دار و خوش آتیه رئال مادرید محسوب می‌شود طی سه سال گذشته فقط ۸ گل در لالیگا به ثمر رسانده بود و این در حالی است که او در سال جاری موفق به زدن ۴ گل در ۴ مسابقه کهکشانی‌ها شده است.

کد خبر 521611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.