فکر می‌کنم پرسپولیس با یک گل بازی را ببرد/چمن مصنوعی برای تاجیک‌ها بهتر است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس خوب است و فقط کمی دور از بازی‌ها بوده که امیدوارم این دور بودن از مسابقات خیلی به آن‌ها ضربه نزند و بازی روان و خوبی را انجام دهند.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دیدار فردا شب پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان، اظهار کرد: امیدوارم بازی خوبی شود و نماینده کشورمان بازی خوبی را انجام دهد. استقلال تاجیکستان کمی برای پرسپولیس ناشناخته است ولی امیدوارم اطلاعاتی راجع به آن تیم به دست آورده و بدانند که نقاط ضعف و قوت‌شان کجاست و بتوانند آن‌ها در زمین خودشان کنترل کنند.

وی افزود: به نظرم این مسابقه برای پرسپولیس مهم است و انشاالله این بازی را ببرد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند.

بازی در چمن مصنوعی کار پرسپولیس را سخت می‌کند

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه شرایط این تیم خوب است، خاطرنشان کرد: پرسپولیس فقط کمی دور از بازی‌ها بوده که امیدوارم این دور بودن از مسابقات خیلی به آن‌ها ضربه نزند و بازی روان و خوبی را انجام دهند.

درخشان در خصوص برگزاری دیدار فردا شب در زمین چمن مصنوعی، تصریح کرد: به نظرم بازی کردن در چمن مصنوعی کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد، اما برای تاجیک‌ها بهتر است چراکه در آن زمین تمرین کرده‌اند و شرایط آن را می‌دانند. شرایط برای پرسپولیس دشوار است، اما امیدوارم پرسپولیس بتواند از این سد هم عبور کرده و به دیدارهای بعدی برود.

مسابقه در ۹۰ دقیقه تمام خواهد شد

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان چیست؟ گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند یک بر صفر بازی را ببرد و مسابقه در ۹۰ دقیقه تمام شود.

کد خبر 521590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.