بورس به زودی به روند صعودی برمی‌گردد

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود که از روزهای آینده حجم محدوده‌های افت بازار کمتر شده و پس از آن صعود دیگری نیز داشته باشیم که می‌تواند برای کل بازار موقعیت خوبی ایجاد کند.

مهدی ساسانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با ریزش سنگین روز گذشته بازار سرمایه اظهار کرد: روز گذشته اصلاح بازار سرعت بیشتری داشته و با توجه به اینکه عوامل مختلفی در پایان شهریور دست به دست هم داده بودند تا سمت عرضه تقویت شود، ریزش ۴۰ هزار واحدی در روز گذشته برای برخی از سرمایه گذاران دلهره‌آور شد.

وی افزود: اما باید توجه داشت در چند ماه گذشته نیز یک‌بار این اتفاق افتاد و بازار پس از پشت سر گذاشتن دو ریزش سنگین به تعادل رسیده و سپس شرایط بهتری در آن ایجاد شد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: اکنون نیز انتظار می‌رود که از روزهای آینده حجم محدوده‌های افت بازار کمتر شده و پس از آن صعود دیگری نیز داشته باشیم که می‌تواند برای کل بازار موقعیت خوبی ایجاد کند.

به گزارش ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات روز گذشته (۲۱ شهریورماه) با افت ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحدی به یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۹۹۵ واحد رسید. از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۱۳ هزار و ۲۸۵ واحدی شاخص کل هم وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز هفت میلیارد و ۵۱۳ میلیون سهم بود که طی ۷۶۸ هزار و ۵۹۲ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۶۲ هزار و ۸۴ میلیارد ریال رسید. ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۵۹ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۲۱۹ میلیارد ریال شد.

کد خبر 521582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.