اسامی فیلم های منتخب «فراخوان حمایت از تولید فیلم» اعلام شد

اسامی فیلم های منتخب «فراخوان حمایت از تولید فیلم» که توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در راستای حمایت از فعالیت های هنرمندان عرصه سینما برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری، مدیر دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در آئین رونمایی از فیلم‌های منتخب فراخوان حمایت از فیلم که شامگاه امروز_ ۲۱ شهریور ماه_ همزمان با روز سینما برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته فراخوانی برای تولید فیلم در سطح استان اعلام کردیم و ۱۸۵ اثر ارسال شد.

وی افزود: با کمک یک شورای پنج نفره در دو مرحله ۲۶ اثر انتخاب شد که چهار اثر همان ابتدا به دلیل اینکه نتوانستند سرمایه گذار ثانوی پیدا کنند انصراف دادند. ۲۲ فیلم شامل دو فیلم بلند داستانی، یک پویانمایی، ۹ فیلم کوتاه داستانی، چهار فیلم کوتاه مستند، دو فیلم مستند نیمه بلند و چهار فیلم بلند مستند در مرحله تولید قرار گرفت.

مدیر دفتر تخصصی سینما، ادامه داد: سازمان فرهنگی اجتماعی به عنوان حامی ظاهر شد و تهیه کنندگی آثار را به اشخاص حقیقی واگذار کرد. شرط ما برای این فراخوان این بود که استانداردهای لازم تولید رعایت شود و فیلم به جشنواره و شبکه‌های ضد ایران ارسال نشده باشد.

منتخبان این فراخوان به شرح زیر است:

فیلم مستند بلند

«معتمد الدوله» اثر مهدی قاسمی

«عروس سنگ» اثر فاطمه سمیع

«چهل» نفیسه توتونی

فیلم مستند کوتاه

«عشین» اثر علیخان اسدی رسول داوری دولت آبادی

«آرزو» اثر جواد شیر دل

«تولد یک اسطوره» اثر فریبرز آهنین

فیلم داستانی بلند و کوتاه

«زندگی شیرین» اثر مجتبی اسپنانی

«راز قلعه» اثر کریم رناسی

«کرم چاله» اثر سید احسان طالقانی

«جاده» اثر شاهین علیخان پور

کد خبر 521566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.