۱۸ میلیارد تومان از بدهی‌های پیمانکاران پل قدس پرداخت شد

شهردار اردبیل گفت: کل مساحت باغ واقع در حدفاصل میدان بسیج تا میدان ارتش به پارک و فضای سبز عمومی تبدیل می‌شود و ساخت‌وسازی در این باغ انجام نخواهد گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری در آئین رسمی معارفه خود به عنوان شهردار اردبیل اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تبدیل کل مساحت باغ واقع در حدفاصل میدان بسیج تا میدان ارتش به پارک و فضای سبز عمومی، کارهای تملک این باغ بزرگ انجام گرفته و به شهروندان عزیز این نوید را می‌دهم که ساخت‌وسازی در این باغ انجام نخواهد گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی و با همت مردم و کارکنان مجموعه شهرداری تلاش خواهیم کرد تا بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان از بدهی‌های پیمانکاران پل قدس اردبیل

شهردار اردبیل با اشاره به این‌که در فاصله بین انتخاب تا شروع به کار رسمی به‌عنوان شهردار بارها طی بازدید از پروژه پل قدس، در کنار بررسی تمام امور حدود ۱۸ میلیارد تومان از بدهی‌های پیمانکاران را تصفیه کردیم، افزود: این پروژه به حدی با تأخیر مواجه شده بود که عمده شهروندان نسبت به اتمام طرح در چند ماه آینده امیدوار نبودند، اما با تلاش شبانه‌روزی حدود ۱۵۰ نفر در پروژه و با تمهیداتی که اندیشیده‌ایم، تا در عرض یک ماه آینده عبور از عرشه اصلی پل قدس ممکن و تا ۳ ماه آینده کل پروژه برای استفاده عموم آماده خواهد شد.

صفری ادامه داد: از میان مجموعه پروژه‌هایی که با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) آغاز شده، پل شهید سلیمانی تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات پل نیایش سرعت می‌گیرد و پروژه تعریض پل بسیج را هم در آینده نزدیک آغاز خواهیم کرد.

اهمیت خروج شهرداری از سیاست‌زدگی

وی تاکید کرد: در ارتباط با نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی اردبیل با جذب اعتبار از محل تضمین اوراق مشارکت از سوی بانک ملی، اقدام کرده‌ایم.

شهردار اردبیل گفت: شهرداری اردبیل را باید از سیاست‌زدگی خارج کنیم و این مجموعه را به سمت و سوی خدمت صادقانه برای عموم شهروندان سوق دهیم.

کد خبر 521545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معصومه مرادزاده قره چال IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    خیلی خوب