پیش‌بینی بورس فردا ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار سرمایه فردا متعادل بوده و بین پنج تا ۱۰ هزار واحد رشد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ دوشنبه ۲۲ شهریور ماه _ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: یکی از فعالان قدیمی بازار عقیده داشت که سواد سیاسی و اقتصادی بازار بورس ضعیف است و به خوبی نمی‌تواند تأثیر اخبار را بر بازار بسنجد، فعالین بازار باید بتوانند به هر رخداد و متغیر اقتصادی وزن خاصی اختصاص دهند، یعنی اگر سفر گروسی به ایران یک پالس منفی برای دلار است، بحث رشد نقدینگی کشور نیز یک پالس مثبت به قیمت دلار است؛ یک فعال اقتصادی باید ببیند وزن کدام یک بیشتر است، با برجام و بدون برجام آینده کشور و اقتصاد چگونه خواهد شد، نه اینکه با یک سفر توسط یک نفر بازار این‌چنین شود.

حتی گروه بانکی نیز با وجود آنکه وابستگی به دلار ندارد، با خبر کاهش قیمت دلار، افت قیمتی تجربه می‌کند و این در حالی است که با محقق شدن برجام انتظار می‌رود این گروه‌ها با استقبال بیشتری همراه شوند اما شاهد صف فروش هستیم.

به هر حال بازار ما دچار بیش واکنشی به اخبار است، نرخ سامانه نیما که مبنای قیمت گذاری شرکت‌ها است تغییری نداشته ولی سهام شرکت‌های تأثیر پذیر در صف فروش است.

روز جاری شاخص به محدوده مهمی رسید و انتظار تعادل در بازار فردا را خواهیم داشت.

پیش بینی می‌شود بازار سرمایه فردا متعادل بوده و بین پنج تا ۱۰ هزار واحد رشد کند.

کد خبر 521523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • Ahmad IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    به حضرت عباس همش دروغه من چند روزه یه سهم بانک صادرات خریدم. از زمانی که خریدم شروع کرده به منفی. انگاری پرتفوی من زیر نظرشونه و تا قرون آخر میخوان هاپولیش بکنن بقران این مسئولین بورس آمار همه مردم رو دارن.الکی یه سامی رو سبز میکنن به محض اینکه از اون سهم خرید میکنی همون لحظه سهم منفی میشه و پولت میره.این سازمان هم فاسد شده و دیگه اعتمادی بهش نیست
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      1 0
      آره راست میگی وجدانا" بنده ی خدا سهمی که خریدی چند میلیون هست 10 میلیون 100 میلیون 500 میلیون چقدر یه جوری گفتی انگار 50 درصد سهم بانک صادرات رو خریدی نام نمی‌برم اما میدونم چه سهمی رو خریدی هر اندازه خریدی نگه دار این گونه سهم ها فوق العاده اند یه وقت میبینی کل بازار منفیه اما سهم تو ماها مثبته اون موقع میفهمی چی خریدی فقد تحمل میخواد گر صبر کنی زغوره. حلوا سازی این سهم هایی که مثل من و شما می‌خریم عدد و رقمی نیستن که رصدش کنن فقط تحمل کنی تو هم با نهنگ های بازار گرواز خواهی کرد
  • 0933701322 IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    بازار فردا بر میگرده مطمئن