ورود کمیسیون اقتصادی به موضوع دپوی کالاهای فاسدشدنی در گمرک

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سه نفر از اعضای این کمیسیون برای بازدید از گمرکات و دپوی کالاهای فاسد شدنی از جمله داروهای ضروری و کالاهای اساسی مشخص شدند.

غلامرضا مرحباء در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نشست امروز کمیسیون ابتدا طرح استفساریه تبصره یک ماده ۲۲ قانون نظام صنفی مصوب سال ۹۲، طرح اصلاح استفاده از خدمات تخصصی و حرفه‌ای حسابداران مطرح شد و پس از بحث و بررسی قرار شد در جلسه روز سه شنبه کمیسیون این طرح مجدداً در دستور جلسه کمیسیون قرار گیرد.

وی افزود: در ادامه جلسه، طرح مالیات بر عایدی سرمایه مورد بررسی قرار گرفت همچنین در این راستای طرح اصلاح قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و بخشی از قانون مالیات‌های مستقیم مورد بررسی قرار گرفت، در این بین نمایندگانی از بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان امور مالیاتی نظرات خود را بیان کردند، نهایتاً بند یک طرح مالیات بر عایدی سرمایه طی رأی‌گیری انجام شده در کمیسیون اقتصادی تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تذکرات متعدد نمایندگان در خصوص دپوی کالاهای فاسد شدنی و برخی داروهای ضروری در گمرک، تذکر رئیس مجلس شورای اسلامی را در پی داشت و دکتر قالیباف در این راستا مأموریتی را به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادند تا در خصوص این موضوع گزارش تخصصی خود را به صحن علنی اعلام کند.

مرحباء خاطرنشان کرد: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سه نفر از اعضای این کمیسیون برای بازدید از گمرکات و دپوی کالاهای فاسد شدنی از جمله داروهای ضروری و کالاهای اساسی مشخص شدند.

کد خبر 521515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.