فوت مرد میانسال شیرازی در شکاف بین دو ساختمان

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز، از فوت مرد میانسالی بین شکاف و درز انقطاع میان دو ساختمان مسکونی خبر داد.

محمد هادی قانع در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه ساعت ۹:۳۸ دقیقه امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن فردی در درز انقطاع بین دو ساختمان مسکونی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد، اظهار کرد: بلافاصله سه ایستگاه ۴،۵ و ۱۲ به محل حادثه واقع در بلوار قدوسی خیابان علیرضایی اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه ساختمانی ۵ طبقه بود که که یک مرد میانسال از ساکنین ساختمان بدون اطلاع به افراد حاضر به منظور تعمیرات با شکاف دادن بخشی از دیوار به داخل درز انقطاع وارد شده و به دلیل مشکلات جسمانی در این محل (قسمتی از درز انقطاع در طبقه چهارم) گرفتار و قادر به خارج شدن از آن نبود.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز گفت: آتش نشانان با حضور در محل حادثه و با بررسی‌های انجام شده، محل قرارگیری این فرد را مشخص کرده و با احتیاط بخشی از دیوار را شکافتند و این فرد را در شرایطی که دو روز از مرگ وی گذشته بود، از درز انقطاع ساختمان خارج کردند.

قانع تصریح کرد: در گذشته نیز موارد این چنینی را شاهد بودیم که کودکان و یا افراد بزرگ سال داخل درز انقطاع افتاده و یا گرفتار می‌شوند، توصیه می‌کنیم که شهروندان باید حتماً ایمنی‌های لازم را در نظر بگیرند.

کد خبر 521499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.