بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در سطح پایداری قرار ندارد و در این مقاطع نیز احتمال تداوم ریزش وجود دارد، بازگشت به معنای پولبک به سطح از دست رفته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۵ هزار و ۹۹۷ دلار

· اتریوم سه هزار و ۴۳۴ دلار

· کاردانو دو دلار و ۶۳ سنت

· بایننس کوین ۴۱۴ دلار و ۹۶ سنت

· دوج کوین ۲۴ سنت

· ریپل یک دلار و ۱۰ سنت

· پولکادات ۳۲ دلار و ۱۴ سنت

· یونی سواپ ۲۳ دلار و ۹۹ سنت

· سولنا ۱۸۱ دلار و ۳۷ سنت

· ترا ۴۲ دلار و ۵۵ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۲۱ شهریور

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی: بیت کوین در سطح پایداری قرار ندارد و در این مقاطع نیز احتمال تداوم ریزش وجود دارد، بازگشت به معنای پولبک به سطح از دست رفته خواهد بود.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

رکورد جدید سولانا با فروش نخستین NFT یک میلیون دلاری

بلاک چین اثبات سهام سولانا با فروش نخستین توکن غیر مثلی یک میلیون دلاری به رکورد جدیدی دست یافته است. سولانا بعد از فقط دو ماه توانست به چنین رقمی دست پیدا کند که نشان از رشد سریع این بلاک چین دارد. این در حالی است که دست یافتن به یک فروش بالای یک میلیون دلار برای اتریوم سه طول کشید. گفتنی است توکن غیر مثلی «دی‌جنریت ایپ آکادمی» در ازای ۵۹۸۰ سولانا به ارزش تقریبی ۱.۱ میلیون دلار خریداری شد.

حضور پاری سن ژرمن در حوزه ارزهای دیجیتال پررنگ‌تر شد

باشگاه فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه قرارداد همکاری چند ساله‌ای را با کریپتوداتکام به امضا رسانده تا حضور فعال‌تری در حوزه ارزهای دیجیتال داشته باشد. به موجب این همکاری، کریپتوداتکام عرضه انحصاری توکن‌های غیر مثلی این باشگاه را بر عهده می‌گیرد و بخش عمده هزینه‌های اسپانسرینگ را با توکن بومی خود (CRO) می‌پردازد.

مارک آرمسترانگ، مدیر بخش همکاری‌های پی‌اس‌جی، اعلام کرد باشگاه به شدت مشتاق به کار با این پلتفرم است تا تجربه‌های جدیدی را برای طرفداران خود به ارمغان بیاورد. مدیرعامل کریپتوداتکام هم گفت این پلتفرم می‌خواهد به پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان سرعت ببخشد و «این کار را با یافتن بهترین شرکا در جهان انجام می‌دهد.»

تأمین سرمایه پروتکل پلج با مشارکت اساتید دانشگاه‌های برکلی و استنفورد

پروتکل وام دهی غیر متمرکز پلج (Pledge)در دور جدید تأمین سرمایه خود توانست سه میلیون دلار جمع آوری کند. این سرمایه جمع‌آوری شده قرار است صرف اکوسیستم بین زنجیره‌ای متمرکز بر تأمین مالی بلند مدت و نوآوری مدام در بخش دیفای شود. این سری تأمین سرمایه پلج توسط شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر DHVC و گری لابلان، استاد دانشگاه برکلی و جمعی از اساتید دانشگاه استنفورد رهبری شد.

رهبر طرح کلاهبرداری ۳۰ میلیون دلاری ارز دیجیتال ممکن است با ۲۰ سال حبس مواجه شود

وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام کرد که مایکل آکرمن، رهبر یک طرح کلاهبرداری سرمایه‌گذاری چند میلیون دلاری ارزهای دیجیتال، به جرم خود اعتراف کرده است. آکرمن امروز در دادگاه برای این پرونده کلاهبرداری ۳۰ میلیون دلاری گناهکار شناخته شد و ممکن است با مجازات ۲۰ سال حبس روبه‌رو شود. این کلاهبردار که با راه‌اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری جعلی مشتریان را فریب داده بود، قرار است ۳۰ میلیون و ۶۷ هزار و ۷۳۸ دلار را به مال‌باختگان باز پس دهد و همچنین ۳۶ میلیون دلار از پول نقد، املاک و جواهراتی که او با کلاهبرداری از قربانیان به دست آورده، توقیف شود.

استیبل کوین USDC به رتبه اول دارایی‌های بین زنجیره‌ای رسید

داده‌های Dune Analytics نشان می‌دهد که استیبل کوین USDC اکنون در میان بریج‌های شبکه اتریوم بیشترین استفاده را در میان تمام ارزهای دیجیتال دارد. در حال حاضر بیش از ۱.۲ میلیارد دلار استیبل کوین USDC در پروتکل‌هایی که لایه اول اتریوم را به دیگر بلاک چین‌ها و راهکارهای مقیاس پذیری متصل می‌کند، قفل شده است. با این حساب، اکنون این استیبل کوین با پیشی گرفتن از اتر، به رتبه اول در میان دارایی‌های بین زنجیره‌ای رسیده است.

کارمزد تراکنش‌ها در شبکه اتریوم همزمان با رکود بازار NFT کاهش یافت

همزمان با رکود نسبی و افول هیجانات در بازار توکن‌های غیر مثلی (NFT)، هزینه کارمزد تراکنش‌ها در شبکه اتریوم کاهش یافته و به سطح ۲۸ آگوست رسیده است. مطابق داده‌های اتر اسکن، متوسط هزینه یک تراکنش در بلاک‌چین اتریوم در حال حاضر ۱۲.۲ دلار است. این در حالی است که میانگین کارمزد تراکنش‌های شبکه اتریوم در روز گذشته به ۲۹ دلار رسیده بود. گفتنی است که تنها ۴ روز پیش، متوسط هزینه تراکنش‌های اتریوم ۵۹ دلار بود.

رشد آلت کوین‌های سولانا و الگورند همزمان با نزول بازار

در حالی که با افت بسیاری از ارزهای دیجیتال و از جمله آن‌ها بیت کوین و اتریوم، حدود ۱.۵ درصد از ارزش بازار کل ارزهای دیجیتال از بین رفت، برخی آلت کوین‌ها کماکان به روند صعودی خود ادامه می‌دهند. سولانا در مقایسه با هفته گذشته بیش از ۳۵ درصد رشد کرده و در حال حاضر با قیمت ۱۹۰ دلاری معامله می‌شود که رشد ۷ درصدی این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد.

الگورند نیز از دیگر آلت کوین‌هایی است که رشد چشمگیری داشته و در ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی بیش از ۸ درصد به ۲.۱۳ دلار معامله می‌شود. گفتنی است که الگورند در یک هفته اخیر هم بیش از ۷۶ درصد افزایش قیمت داشته است.

افزایش اعتراض‌ها در السالوادور بعد از اجرایی شدن قانون بیت کوین

در شرایطی که از تبدیل شدن بیت کوین به پول قانونی در السالوادور فقط چند روز می‌گذرد، خیابان‌های این کشور شاهد اعتراض‌های مردمی به این مصوبه بوده است. نارضایتی مردم دلایل متعددی دارد اما مهم‌ترین آنها عدم شناخت مردم از بیت کوین و نوسان‌های شدید قیمت آن است. برخی از معترضان هم معتقدند مصوبه بیت کوین به نفع شرکت‌های بزرگ متصل به دولت است تا از طریق این ارز دیجیتال پول‌شویی کنند. این اعتراض‌ها در حالی صورت می‌گیرد که نایب بوکله، رئیس‌جمهور السالوادور، گفته بود حقوق و مستمری افراد به دلار آمریکا پرداخت می‌شود و دوره‌های آموزشی بیت کوین هم برای مردم در نظر گرفته خواهد شد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 521492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.