مردودی ۲۵ درصد از خودروها در معاینه فنی

مدیر فنی مراکز معاینه خودروی شهرداری اصفهان با بیان اینکه روزانه ۴۰۰ تست معاینه فنی انجام می شود، گفت: حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد خودروها در فرایند انجام معاینه به دلیل داشتن نقص فنی مردود می‌شوند.

منصور خادمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با معاینه فنی خودروهای سبک در اصفهان، اظهار کرد: روزانه بیش از ۴۰۰ تست معاینه فنی خودرو انجام می‌شود که بین ۲۰ تا ۲۵ درصد خودروها مردود می‌شوند.

وی ادامه داد: ۱۱ خط معاینه فنی در شهر اصفهان وجود دارد که مرکز معاینه فنی جی و مرکز معاینه فنی تاکسیرانی دارای سه خط و پنج مرکز دیگر تک خط هستند؛ همچنین یک مرکز معاینه فنی ویژه خودروهای سنگین و نیمه سنگین روبروی باغ فدک احداث شده که متعلق به شهرداری است.

مدیر فنی مراکز معاینه خودروی شهرداری اصفهان با اشاره به انجام سالانه بیش از ۱۴ هزار معاینه فنی در اصفهان، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، آدرس اینترنتی FANI.HAMLEBAR.COM جهت دریافت نوبت بر خط و مراجعه با کمترین زمان انتظار به نزدیک مرکز محل سکونت در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ستاد معاینه فنی خودروهای شهرداری اصفهان مجری استانداردهایی است که از طرف سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با آلودگی هوا اعلام می‌شود.
 

کد خبر 521443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.