ترکیب احتمالی استقلال برابر الهلال عربستان

شاگردان مجیدی در در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب به مصاف الهلال می روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های استقلال و الهلال عربستان در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب و از ساعت ۳۰/‏۲۱ در دبی به مصاف یکدیگر می‌روند که نتیجه این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است و تیم برنده به جمع ۸ تیم برتر قاره کهن راه می‌یابد. استقلال و الهلال در حالی در این بازی مهم و حساس به مصاف هم می‌روند که آبی‌ها با تغییرات زیادی مواجه شد و تعدادی از بازیکنانی که در مرحله گروهی این تیم را همراهی کردند دیگر حضور ندارند. از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به مهدی قایدی، مسعود ریگی، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، رشید مظاهری، شیخ دیاباته و میلیچ اشاره کرد.

حسینی درون دروازه

با توجه مثبت شدن تست کرونای علیرضا رضایی دروازه بان دوم تیم استقلال، سید حسین حسینی قطعاً گلر آبی‌ها در دیدار برابر الهلال است.

بازی با سه دفاع

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و محمد دانشگر راهی میدان می‌شود. سرمربی آبی‌ها مدت هاست با همین شیوه وارد زمین می‌شود.

کمربند میانی استقلال

در وسط میدان به نظر می‌رسد مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، وریا غفوری، جعفر سلمانی نفرات اصلی برای این مسابقه باشند. آرش رضاوند می‌تواند قدری جلوتر از دو هافبک دفاعی در نقش توپ پخش کن و سازنده ظاهر شود. از سوی دیگر وریا غفوری و جعفر سلمانی دو وینگر راست و چپ آبی‌ها در زمین هستند.

ارسلان در کنار قاسمی نژاد

در خط حمله آبی‌ها کار قدری مشخص خواهد بود و احتمال اینکه زوج خط حمله این تیم از ارسلان مطهری و امین قاسمی نژاد شکل بگیرد بیشتر است. مگر آنکه مجیدی از قاسمی نژاد در پستی به جز مهاجم استفاده کند که در این صورت آنها با سیستم تک مهاجمی بازی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر الهلال عربستان

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، وریا غفوری، جعفر سلمانی، ارسلان مطهری و امین قاسمی نژاد.

کد خبر 521440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.