پیگیری دوباره ساخت ۴۰ کلانتری جدید در پایتخت

اعضای شورای شهر تهران امروز در نشستی غیر رسمی میزبان فرمانده نیروی انتظامی تهران بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه این جلسه حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در جمع برخی از خبرنگاران حاضر در این جلسه اظهار کرد: امروز نشست صمیمانه‌ای را با نمایندگان شورای شهر تهران داشتیم. در این جلسه اعلام کردیم که بحث‌های امنیت، آرامش، مسائل اجتماعی، مسائل عمرانی و آبادانی شهر حتماً نیازمند این است که پلیس در کنار مدیریت شهری قرار گیرد و اعلام کردیم که آماده همکاری با شورا و شهرداری را داریم.

وی ادامه داد: درباره ساخت ۴۰ کلانتری که سال‌های سال ابتر مانده است را نیز در این جلسه مطرح و با نمایندگان به تبادل نظر پرداختیم. قرار بر این شد نمایندگان ما در کمیسون‌های مختلف شورا حضور یابند و نظرات خود را ارائه دهند و در بحث‌های مختلفی از مبارزه با مواد مخدر گرفته تا اصلاح فرآیندها و بحث‌های ترافیکی اتفاقاتی را رقم بزنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره تمهیدات پلیس در بازگشایی مدارس گفت: منتظر تصمیمات مسئولین در ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش هستیم. نیروی انتظامی آمادگی خود را اعلام کرده و تمهیدات را انجام داده است. هم اکنون در زمینه آموزش رانندگان سرویس پلیس و برای تأمین امنیت و انضباط مدارس مشغول به کار است. البته که منتظر اعلام نظر قطعی ستاد کرونا درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم.

کد خبر 521416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.