بند جدید سامسونگ Galaxy Watch 4  سامسونگ قابل بازیافت است

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که بندهای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 قابل بازیافت است و از موادی مانند پوست سیب تولید شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اخیراً ۶ بند ساعت برای ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 عرضه کرده است که از مواد سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت مانند پوست سیب تولید شده است. دوام و مقاومت این بندهای جدید ساعت هوشمند سامسونگ ممکن است به اندازه مواد سنتی قوی است.

بند ساعت جدید شامل Midnight Black، Stratus Sky، Aurora Night، Earth Sunrise، Dawn Atlas و Cloud Navy می‌شود، که دو مورد اول به طور ۱۰۰ درصد از پوست سیب تهیه شده‌اند. دو بند ساعت Dawn Atlas و Earth Sunrise نیز از موارد پلی اورتان و ترموپلاستیک قابل بازیافت تولید شده است. علاوه بر این، دو بند Midnight Black و Stratus Sky با وجود این که از مواد غیر حیوانی تولید شده‌اند، به میزان قابل توجهی شبیه چرم هستند.

بند ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 با قیمت اولیه ۳۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است. با وجود این که بندهای ساعت جدید با هدف کاهش تولید کربن ایجاد شده‌اند. وضعیت سازگار با محیط زیست بسیاری از تأسیسات تولیدی شرکت سامسونگ در چندین کشور هنوز بسیار پایین است، اما بعضی از کارخانه‌های این شرکت در بعضی از کشورها به انرژی‌های تجدید پذیر روی آورده است.

کد خبر 521386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.