یوونتوس و کورسوی امیدی به نام دیبالا

در تورین همه چیز تیره و تار شده و کمتر کسی انتظار شکوه دوباره بانوی پیر را دارد؛ شاید دیبالا تنها ناجی باقی مانده بیانکونری است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوسی‌ها یک بار دیگر متحمل شکست شدند تا دستاورد آن‌ها در سه بازی ابتدایی این فصل از رقابت‌های سری آ یک تساوی و دو شکست باشد، نشانه‌ای از آغاز دورانی تلخ در هم آمیخته با پسارونالدو.

بیانکونری در ورزشگاه دیه گو آرماندو مارادونا پیش قدم شد و توانست گل اول را به ناپولی بزند. هواداران که امیدوار بودند بالاخره اولین پیروزی خود در این فصل را جشن بگیرند با گل‌های متئو پولیتانو و کالیدو کولیبالی غافلگیر شده و دست خالی به خانه بازگشتند.

مشکلات اقتصادی شدید بانوی پیر باعث شده تا آن‌ها در طی فصول اخیر به غیر از رونالدو خرید قابل توجهی نداشته باشند و از سوی دیگر ستاره پرتغالی در حال سپری کردن روزهای خوبی در انگلیس است. یووه با تحمل یک شکست تلخ برابر ناپولی در جایگاهی ایستاده که کمتر هواداری تصورش را می‌کرد.

اگرچه هنوز هفته‌های ابتدایی است، اما هواداران شعارهای تند علیه آلگری را شروع کرده‌اند و انتقادها شدت گرفته است. بیانکونری به خوبی می‌داند که شاید تنها و آخرین ناجی آن‌ها پائولو دیبالا باشد که البته او هم به دلیل مشکلات شخصی در بازی‌های تیمش حضور ندارد.

جورجیو کیلینی، کاپیتان تیم یوونتوس در مصاحبه شب گذشته خود اذعان کرد که آن‌ها باید به عملکرد خود در شکست ۲-۱ مقابل ناپولی افتخار کنند. او ادامه داد: نباید زیاد صحبت کنیم و باید بیش از گذشته تلاش کنیم تا ببینیم چه چیزی در انتظار ماست. پیش از این هم خبر داشتیم که فصل سختی در انتظار ماست اما توقع نداشتیم که پس از سه مسابقه در این قسمت از جدول باشیم. با این حال فوتبال یعنی همین! خود را برای بازی در اروپا آماده خواهیم کرد.

وی در خصوص انتقادها راجع به عملکرد آلگری اظهار کرد: با آلگری صحبت کردم و به او گفتم که باید تغییراتی صورت بگیرد. تیم ما نسبت به دوره قبلی آلگری که پر از قهرمان بود تغییر کرده است. عصبی هستیم ولی این شرایط را قبلاً تجربه کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا دوباره به مسیر خود بازگردیم.

زمانی که از کیلینی در خصوص اثرگذاری رونالدو سوال شد، وی با جدیت پاسخ داد: از رونالدو ممنونیم چرا که او کارهای زیادی برای ما انجام داد. در حال حاضر همگی نیاز به تغییر داریم. رونالدو مربوط به گذشته است و حالا یوونتوس دیبالا را دارد پس باید به او اعتماد کنیم و بی شک آینده در تورین از آن دیبالاست.

کد خبر 521372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.