سهل‌آبادی: استاندار آینده اصفهان، صنعت را در اولویت خود قرار دهد

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه اصفهان یک استان صنعتی است و مدیریت استان باید شاه بیت امور خود را به صنعت اختصاص دهد، گفت: البته اگر مشکل آب در استان حل نشود، صنعتی نخواهد بود و آبادانی بر جای نخواهد ماند، بنابراین انتظار می‌رود استاندار اصفهان برای حل مشکل آب بیشتر تلاش کند.

سید عبدالوهاب سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی موجود در استان اصفهان، اظهار کرد: امروز اگر قرار باشد جشن صنعتی در ایران برگزار شود، محل آن قطعاً اصفهان است؛ همانطور که اگر قرار باشد جشنی برای برنج برگزار شود باید در استان‌های گیلان و مازندران باشد، اصفهان یک استان صنعتی است و مدیریت استان باید شاه بیت امور خود را به صنعت اختصاص دهد.

اولویت استاندار آینده حل مسئله آب باشد

وی با تاکید بر اینکه امروز مسئله آب، یک توقع همه جانبه از استاندار است، افزود: اولویت اولی که برای استاندار وجود دارد این است که با ایجاد تعامل بتواند مشکل آب را به نحوی برای مردم حل کند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: مشکل آب امروز اگر باقی بماند، صنعتی نخواهد بود و شهریت و آبادانی بر جای نخواهد ماند، بنابراین همچون سایر مردم انتظار می‌رود با تسهیل، همراهی و همکاری و تفکر راهکاری برای حل مشکل آب توسط استاندار در پیش گرفته شود.

استاندار آینده از مصوبات ستاد تسهیل حمایت کند

سهل آبادی اضافه کرد: علاوه بر این لازم است استاندار آینده اصفهان با حمایت از ستادهای تسهیل و کمیته‌های حمایت قضائی و پیگیری مصوب ستادهای مربوطه در ارتباط با واحدهای نیمه تعطیل، تعطیل و یا کم فعال اقدامات لازم را انجام دهد تا مسیر بهتری را در صنعت استان به پیش برد.

وی تصریح کرد: خانه صنعت و معدن نیز به عنوان یک تشکل خصوصی با استاندار آینده همکاری خواهد کرد و امید است بتوان با همراهی ایشان برای توانمندی‌های صنعت استان که تا کنون به کار گرفته نشده است نیز اقدامات لازم انجام شود تا بیش از پیش شاهد رونق واحدهای صنعتی در استان باشیم.

حل مشکل بیکاری در استان با همکاری خانه صنعت معدن و استاندار آینده

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خاطرنشان کرد: امروز با توجه به داشتن واحدهای صنعتی زیاد در استان وضعیت بیکاری استان بسیار بیشتر از سایر استان‌ها است و امید است با این همکاری بتوان بیکاری را در استان اصفهان کاهش داد.

کد خبر 521289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.