استقلال همیشه کار غیرممکن را شدنی کرده است/ فرهاد با تغییر موضع، مسئولیتش را سنگین‌تر کرد

"استقلال چندین بار در لیگ قهرمانان در گروه مرگ قرار گرفته و سرافراز و برنده بیرون آمده است و اتفاقاً استقلال دیدارهای سخت را بهتر انجام می‌دهد." اینها سخنان محمد نوری پیشکسوت استقلال قبل از دیدار آبی پوشان پایتخت با الهلال عربستان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آبی‌های تهرانی فردا شب از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه باید در دبی و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان بروند. شاگردان مجیدی مثل همیشه بی‌نصیب از حاشیه‌های مدیریتی نبوده‌اند و باید پا به میدانی بگذارند که رقیبی تا دندان مسلح انتظارشان را می‌کشد. الهلال با جذب ستارگان گران‌قیمت و میلیون دلاری و همچنین برنامه‌ریزی منظمی آماده ال کلاسیکو غول‌های غرب شده و مطمئناً کار را برای شاگردان کجیدی دشوار خواهد کرد. با این حال استقلال تیمی نیست که راحت تسلیم شود و برای برهم زدن معادلات اقتصادی فوتبال به امارات سفر کرده است. در خصوص این مسابقه حساس محمد نوری، پیشکسوت استقلال با خبرنگار ایمنا گفت و گویی انجام داده که در ادامه می‌خوانیم:

الهلال همیشه حریف چغری بوده ولی بازی با الهلال کنونی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی بسیار سختی است. فکر می‌کنم با توجه به اینکه الهلال اردو خیلی خوبی داشته، بازیکنان خوبی را جذب کرده و همچنین مسابقات لیگ عربستان نیز آغاز شده و دیدارهای تدارکاتی مناسبی داشته، شرایط خیلی خوبی دارد.

استقلال همیشه کار غیرممکن را شدنی کرده است/ فرهاد با تغییر موضع، مسئولیتش را سنگین‌تر کرد

اوضاع در استقلال اما چندان تعریفی نداشت.

همان طور که می‌دانید حواشی استقلال باعث شد قراردادها دیر تمدید شده و تمرینات با تأخیر شروع شود. به علاوه استقلال بازی تدارکاتی چندانی هم نداشته و فقط دو دیدار با امیدها و تیم دسته دوم امارات داشته است. فکر می‌کنم بازی خیلی سختی باشد و علیرغم اینکه بازیکنان جدیدی که جذب شده‌اند، هماهنگ نیستند بتواند در این مسابقه نتیجه بگیرد. استقلال همیشه در دیدارهای خارج از خانه همیشه در لیگ قهرمانان آسیا خوب بوده و امیدوارم در این بازی هم بتواند بازی خوبی جلو الهلال ارائه داده و برنده از زمین خارج شود. کار سخت است، ولی برای استقلال همیشه کارهای غیرممکن شدنی بوده و ممکن شده است.

فرهاد مجیدی قبلاً نسبت به مدیریت معترض بود اما حالا نظرش تغییر کرده است. با این شرایط مسئولیت نتیجه استقلال در دیدار پیش رو را روی دوش فرهاد می‌بینید؟

خودم این انتقاد را به فرهاد دارم در حالی که قبلاً و چه الان حمایتش می‌کنم چرا که نام استقلال و ایران برایم مهم است اما انتقادم به فرهاد این است که وقتی مدیریت نتوانست خواسته‌های او و کادر فنی را برآورده کند، باید موضع خود را تغییر نمی‌داد و روی موضع قبلی خود پافشاری می‌کرد تا هواداران بدانند فرهاد این مشکل را با مدیریت دارد. کما اینکه خودم هم همین مشکل را با مدیریت دارم و باشگاه به خاطر مصاحبه از من شکایت کرده است. با این وجود از مجیدی حمایت می‌کنیم چون نام استقلال برایمان مهم است. فرهاد چون خودش مستقیماً به قرارداد بازیکن‌ها نظارت داشته، هواداران از او انتظار دارند که انشاالله بتواند بازی الهلال را ببرد و هم یک جام برای استقلال کسب کند؛ به هر حال مسئولیت فرهاد سنگین‌تر شده است.

استقلال همیشه کار غیرممکن را شدنی کرده است/ فرهاد با تغییر موضع، مسئولیتش را سنگین‌تر کرد

با وجود خریدهای میلیون دلاری و سرسام‌آور الهلال و اختلافات فاحش امکاناتی آیا منطقی است که هواداران در این مسابقه از استقلال انتظار برد داشته باشند؟

استقلال چندین بار در لیگ قهرمانان در گروه مرگ قرار گرفته و سرافراز و برنده بیرون آمده است. اتفاقاً استقلال چنین دیدارهایی را بهتر انجام می‌دهد اما همان طور که گفتم استقلال بازی سختی دارد و شرایط برای الهلال بهتر است. البته امیدوارم استقلال بازی را ببرد.

پیش‌بینی می‌کنید بازی در ۹۰ دقیقه تمام شود یا به وقت اضافه و پنالتی کشیده شود؟

این بازی را نمی‌توانم پیش بینی کنم و یکی از مهم‌ترین استقلال در چند سال اخیر است که انشاالله نتیجه به نفع استقلال باشد.

کد خبر 521286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.