شمار ایستگاه‌های آتش نشانی بجنورد بیش از میانگین کشوری است

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: در وضعیت استاندارد به ازای هر ۵۰ هزار نفر جمعیت باید یک ایستگاه آتش نشانی در شهر دایر باشد که اکنون شمار این مراکز در مرکز استان بیش از میانگین کشوری است.

به گزارش ایمنا، مجید گریوانی با اشاره به آغاز اجرای ایستگاه جدید آتشانی در بجنورد اظهار کرد: با بهره برداری از این مرکز، شمار ایستگاه‌های آتش نشانی در مرکز استان به ۶ مورد خواهد رسید.

وی افزود: راه اندازی ایستگاه ششم آتش نشانی بجنورد در شهرک ولی عصر (ع) از این رو در دستور کار قرار گرفت که خدمات رسانی در شهرک‌های اقماری به لحاظ دوری مسافت با مشکل رو به رو نباشد.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد با اشاره به اینکه اکنون ایستگاه آتش نشانی در تمامی شهرک‌های اقماری مرکز استان دایر است، خاطرنشان کرد: در خدمات رسانی در زمان حادثه، مشکلی به لحاظ شمار ایستگاه‌های آتش نشانی در بجنورد وجود ندارد اما در حوزه لجستیکی با مشکل فرسودگی ناوگان رو به رو هستیم و دراین‌باره نیاز به تأمین اعتبار است، اکنون عمر ناوگان خودروهای آتش نشانی مرکز استان به ۲۰ سال رسیده است که فرسوده است.

گریوانی تاکید کرد: اکنون ۱۲۱ نفر نیروی آتش نشان در مرکز استان مشغول به فعالیت هستند که این رقم هم مطابق با استاندارد است.

منبع: ایرنا

کد خبر 521247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.