چگونه نامه اداری بنویسیم؟+ معرفی برنامه

نگارش نامه‌های اداری قواعدی دارد که در نگاه اول ممکن است گیج‌کننده به نظر برسد. به همین دلیل برای تنظیم نامه رسمی بهتر است از یک نمونه مشابه یا نرم افزارهای مخصوص این کار استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نگارش نامه‌های اداری رسمی‌ترین شکل نامه‌نگاری محسوب می‌شود و دارای قواعدی است که در نگاه اول ممکن است گیج‌کننده به نظر برسد. اصول و قواعد نوشتن نامه اداری به طوری است که نمی‌توان در یک درس به طور کامل فرا گرفت. بهترین کار این است که با استفاده از نمونه‌های نامه اداری یا نرم افزارهای ویژه نامه نگاری این کار را انجام دهید.

در همین رابطه مجتبی منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا نرم افزار کاتب را یکی از بهترین نرم‌افزارهای نامه‌نگاری دانست و اظهار کرد: در این نرم‌افزار بیش از هزار فرمت نامه اداری آماده موجود و در دسته بندی‌های مختلف قرار دارد.

وی افزود: کاربران می‌توانند نامه‌های خود را ویرایش و اصلاحات را در محیط خود برنامه با فرمت استاندارد انجام داده و سپس آن را به صورت PDF ذخیره کرده یا حتی از آن پرینت بگیرند.

این توسعه دهنده اندروید ادامه داد: هدف از تولید نرم افزار کاتب کمک به کاربران و کاهش هزینه‌های آن‌ها در امور اداری و تسهیل در فرایند نگارش و ویرایش نامه بوده است و در واقع عموم مردم مخاطب این برنامه محسوب می‌شوند، در این برنامه انواع نامه، تقدیر نامه و حتی نامه‌های مربوط به آموزش و پرورش برای معلمان، دبیران، دانش آموزان و دانشجویانی که نیاز به نامه‌های اداری دارند، وجود دارد.

منتظری تصریح کرد: در واقع هر کسی در هر برهه زمانی به نحوی می‌تواند مخاطب این نرم افزار باشد. پنج قسمت اصلی این نرم افزار شامل بخش نامه‌های اداری، حقوقی، قرارداد، درخواست و تقدیرنامه است که در ابتدا افراد می‌توانند از ۱۰ نامه در هر دسته بندی استفاده کنند و سپس با پرداخت هزینه ۲۰ هزار تومان می‌توانند به تمامی امکانات نرم افزار دسترسی داشته باشند.

کد خبر 521213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.