افزایش ایمنی بزرگراه امیرکبیر در شمال اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از انجام اصلاحات ترافیکی باندشمالی و جنوبی بزرگراه امیرکبیر با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: با انجام این اصلاحات، ایمنی رانندگان خودروهای عبوری افزایش خواهد یافت.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جزئیات اصلاحات ترافیکی اتوبان امیرکبیر، اظهار کرد: اصلاح مسیر اتصال بزرگراه معلم به شهرک امیرکبیر و میدان استقلال و بزرگراه آزادگان به طول سه کیلومتر از دو سمت رفت و برگشت در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه عرض باند شمالی بزرگراه امیرکبیر ۹ متر بود که با توجه به تردد خودروهای سنگین آسفالت مسیر کیفیت لازم را از دست داده بود، در این راستا شهرداری منطقه ۱۲ ضمن اضافه کردن دو متر به عرض این باند، با جمع آوری، زیرسازی و روکش آسفالت، سه باند عبور و مرور را برای تردد خودروها فراهم کرد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای مسیر باند شمالی اتصال بزرگراه معلم به شهرک امیرکبیر و میدان استقلال و بزرگراه آزادگان به طول سه کیلومتر، حدود شش هزار تن آسفالت استفاده شده و انجام این عملیات تاکنون پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است که تا پایان شهریورماه امسال تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر باند جنوبی اتصال بزرگراه معلم به شهرک امیرکبیر و میدان استقلال و بزرگراه آزادگان نیز به طول سه کیلومتر و عرض ۹ مترمربع تا پایان سال جاری شبیه باند شمالی آن دو مترمربع تعریض و آسفالت ریزی خواهد شد.

باقری با بیان اینکه برای انجام اصلاحات ترافیکی باند شمالی و جنوبی برگزار امیرکبیر در مجموع ۱۷ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است، از صبوری و همکاری مردم به خصوص رانندگان خودروهای عبوری از این مسیر قدردانی کرد.

کد خبر 521199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.