اجرای طرح ویژه جمع آوری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در شهر

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به اجرای طرح ویژه جمع آوری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در شهر گفت: این طرح در طول سال به صورت یک شیفت در حال انجام است اما در این هفته به صورت ویژه در دو شیفت انجام می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید مجتبی منتظری در مراسم اجرای طرح ویژه جمع آوری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در سطح شهر به مدت یک هفته اظهار کرد: برای این طرح ۱۳ اکیپ ون در نظر گرفته‌ایم که از ساعت هشت الی ۲۲ به صورت دو شیفت اقدامات خود را انجام خواهند داد. همچنین موتور سیکلت نیز برای مکان‌هایی که امکان ورود ون به آن نیست در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: همچنین ۱۳ نفر از نیروهای انتظامی نیز همراه ما خواهد بود، هر ون دارای یک نیروی انتظامی، دو سر گشت (آقا و خانم) و راننده است.

منتظری خاطرنشان کرد: در این طرح به شناسایی کودکان کار توسط دو دستگاه ون نیز می‌پردازیم. در نهایت پس از شناسایی این افراد به مرکز غربالگری بهزیستی منتقل شده و مسائل مرتبط با آنها به صورت جد پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: متکدیان جمع آوری شده نیز بر اساس مصوبه شورای عالی اداری به مجتمع اردوگاهی سرای سبز زندگی منتقل و در آنجا ساماندهی می‌شوند.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: این طرح در طول سال به صورت یک شیفت در حال انجام است، اما در این هفته به صورت ویژه در دو شیفت انجام می‌شود.

کد خبر 521177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.