جزئیات درگیری خونین سارقان مسلح با پلیس در بزرگراه همت +عکس

عوامل کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض حین گشت‌زنی در بزرگراه شهید همت به یک دستگاه خودروی پژو پارس با سه نفر سرنشین مظنون شدند، برای بررسی بیشتر موضوع، به خودروی مذکور نزدیک شده که سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

به گزارش ایمنا، عوامل کلانتری ۱۴۰ باغ فیض شب گذشته حین گشت‌زنی در بزرگراه شهید همت به یک دستگاه خودروی پژو پارس با سه نفر سرنشین مظنون شدند، برای بررسی بیشتر موضوع، به خودروی مذکور نزدیک شده که سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

پس از مقابله به مثل عوامل انتظامی، متهمان با به جا گذاشتن خودروی خود از محل فرار کردند. در تیراندازی متقابل یک نفر از متهمان زخمی و همچنین یک نفر از مأموران نیز مجروح شد. از این افراد، چهار قبضه سلاح جنگی و هفت تیغه خشاب سلاح کلاشینکف برجای ماند.

جزئیات درگیری خونین سارقان مسلح با پلیس در بزرگراه همت +عکس

جزئیات درگیری خونین سارقان مسلح با پلیس در بزرگراه همت +عکس

منبع: تسنیم

کد خبر 521077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    باید همه ی مامورین ما کشته بشن تا دلتون خنک بشه؟؟!!چرا به مامورین در حین گشت لباس امنیتی و حفاظتی نمیدین؟؟مگه جلیقه ضد گلوله چقدر براتون ارزشمندتر از جان یک مامور؟این مامورین جان به کف خانواده دارن و چشم براه هستن.به گوش مسولین برسانید ای داد از این بیخیالی. ای داد برای اینهمه بی ارزشی مامورین وفرماندهان وکادر درمان. ای داد ای داد
  • ناشناس IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    فقط اعدام