جوکار: مهمترین معضل کشور موضوع مسکن است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: یکی از مهمترین معضلات کشور موضوع مسکن بوده که متأسفانه طی چندین سال گذشته تعطیل بود.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد مطالبات مردمی از دولت سیزدهم اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت معیشتی و تورم فشار زیادی به مردم وارده کرده و نیاز است وزارتخانه‌های اقتصادی دولت با اتخاذ تدابیری جدی، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود ببخشند.

وی افزود: متأسفانه وضعیت نابسامان کشور طی مدت زمان طولانی به وجود آماده و نمی‌توان انتظار داشت در مدت کوتاهی، بسیاری از تنگناهای اقتصادی برطرف شود. دولت باید روند صعود افزایش قیمت و تورم در جامعه را کنترل کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: امروز کشور با مسائل و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند که یکی از مهمترین معضلات کشور موضوع مسکن بوده که متأسفانه طی چندین سال گذشته تعطیل بود.

جوکار خاطرنشان کرد: با وجود تمامی این مشکلات اعضای کابینه دولت سیزدهم برای برون رفت از وضعیت فعلی، برنامه‌ها و راهکارهای خود را اعلام کردند؛ بنابراین لازم است دولت در چهارچوب تعهداتی که به مردم و مجلس داده، گام بردارد.

وی ادامه داد: موضوع احداث یک میلیون مسکن در سال نیازمند اقدامی جدی و انقلابی بوده و بهتر است وزارت راه و شهرسازی با بهره‌گیری از امکانات کشور این وعده مهم را اجرایی کند.

کد خبر 521071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.