نسخه تجاری لپ‌تاپ‌های Galaxy Book و Galaxy Book Pro معرفی شد

شرکت سامسونگ اخیرا نسخه تجاری دو لپ‌تاپ جدید خود به نام Galaxy Book و Galaxy Book Pro را معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اعلام کرده است که نسخه تجاری هر دو لپ‌تاپ Galaxy Book و Galaxy Book Pro شبیه مدل اصلی هستند، اما بر اساس نسخه Pro ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود. این نوع سیستم عامل دارای امنیت بیشتر و عملکرد قابل قبولی است.

نسخه تجاری لپ‌تاپ‌های Galaxy Book و Galaxy Book Pro به تراشه‌های نسل یازدهم اینتل مجهز شده‌اند و در دو اندازه ۱۳.۳ و ۱۵ اینچی عرضه می‌شود. هر دو محصول ذکر شده دارای صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن Full HD و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ‌های رنگ‌های روشن و واضحی را به نمایش می‌گذارند.

به نظر می‌رسد که نسخه ۱۵.۶ اینچی لپ‌تاپ Galaxy Book که دارای پردازشگر Intel Core i5 و ۱۶ گیگابایت حافظه رم با قیمت ۸۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در حالی که نسخه ۱۳.۳ اینچی مدل Galaxy Book Pro از قیمت ۱.۰۹۹ و مدل ۱۵.۶ اینچی آن از قیمت ۱.۱۹۹ دلار آغاز می‌شود.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ پس از معرفی گوشی‌های هوشمند تاشو قصد دارد لپ تاپ‌های تاشو نیز تولید و عرضه کند. به احتمال بسیار زیاد نام لپ تاپ تاشوی سامسونگ Galaxy Book Fold 17 نام دارد، هنوز اطلاعاتی در مورد این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 521068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.