پروژه های عمرانی شهر بدون وقفه در حال اجرا است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر در معاونت عمران شهری شهرداری ۴۷۶ قرارداد عمرانی با پیمانکاران منعقد شده که در تمامی مناطق پانزده گانه شهرداری در حال اجرا است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی سطح شهر طبق برنامه پیش بینی شده در تمامی مناطق در دست اقدام است.

وی افزود: اکنون احداث خط دو قطار شهری به صورت منظم و طبق برنامه در حال انجام است، همچنین پروژه بزرگ حلقه حفاظتی شهر نیز با تمام قوا در دست اجرا است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی کیلومتر چهار تا هفت مسیر حلقه حفاظتی شهر خبر داد و افزود: هر هفته به طور مستمر جلساتی برای بررسی وضعیت این پروژه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به زودی عملیات اجرایی احداث کیلومتر دو و نیم تا چهارم حلقه حفاظتی شهر آغاز خواهد شد و اقدامات مربوط به طراحی پروژه و عقد قرارداد انجام شده است.

مظفر تاکید کرد: هدف شهرداری بهره‌برداری از مسیر حلقه حفاظتی شهر حدفاصل مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی سردار شهید سلیمانی تا اتصال به بلوار فرزانگان در اوایل سال آینده است از این رو روند آزادسازی و اجرا با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در معاونت عمران شهری شهرداری ۴۷۶ قرارداد عمرانی با پیمانکاران منعقد شده که در تمامی مناطق پانزده گانه شهرداری در حال اجرا است، گفت: در حال حاضر حدود ۵۹ قرارداد آسفالت معابر سطح شهر، ۱۴ قرارداد مربوط به اماکن ورزشی تفریحی، ۱۲ قرارداد برای بهبود بافت قدیمی، ۱۱ قرارداد در بخش پارک‌ها و فضای سبز، سه قرارداد پل عابر پیاده، ۳۷ قرارداد پیاده رو سازی، ۴۰ قرارداد تأسیسات زیربنایی و آبرسانی، ۶۰ قرارداد تعمیرات و نگهداری، هفت قرارداد تقاطع و پل، ۲۳ قرارداد خیابان سازی، ۳۶ قرارداد ساختمان تجاری و اداری، ۷۵ قرارداد ساماندهی و جدول‌گذاری، شش قرارداد سرویس‌های بهداشتی، ۱۲ قرارداد ساخت مادی و بدنه سازی انهار، ۱۹ قرارداد مراکز فرهنگی و ۹ قرارداد مناسب سازی معابر برای معلولان در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: چهار قرارداد بخش پارکینگ در سطح شهر در حال اجرا داریم که بزرگترین آنها پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید است.

وی تاکید کرد: تمامی قرارداد پروژه‌ها توسط مناطق، ستاد معاونت عمران و مدیریت کلان شهری در حال رصد بوده و بدون هیچ وقفه‌ای در حال اجرا است.

مظفر اظهار کرد: تمام تلاش شهرداری این است که علیرغم تمامی مشکلات ایجاد شده از جمله مسائل مربوط به انجام آزادسازی‌ها یا صدور مجوز ترافیک حتی شرایط سخت کرونایی، پروژه‌ها بدون هیچ وقفه‌ای اجرا شود.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی‌ها و سیاست گذاری‌های شهرداری تمامی پروژه‌ها به موقع در اختیار شهروندان قرار گیرد.
 

کد خبر 521049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.