تمام امکانات مدیریت شهری در خدمت سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا خواهد بود

مشهد با تاکید بر اهمیت سلامت شهروندان و اولویت بسیار زیاد آن، گفت: برهمین اساس تمامی امکانات مدیریت شهری، حتی اتاق شهردار در خدمت حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی، در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی واقع در نمایشگاه بین المللی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام شد، افزود: سلامت مردم برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد لذا تمامی امکانات شهرداری را برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا قرار داده و خواهیم داد.

وی اضافه کرد: در همین راستا از دانشگاه علوم پزشکی خواسته‌ایم تا بدون هیچ محدودیتی سرعت و ظرفیت انجام واکسیناسیون را افزایش بدهند، شهرداری هم این آمادگی را دارد تا در این مسیر از آنها حمایت و پشتیبانی کند.

شهردار مشهد تصریح کرد: به هر میزان که دانشگاه علوم پزشکی بتواند واکسن تأمین کند، آمادگی ایجاد زیرساخت و در اختیار گذاشتن محل انجام واکسیناسیون را در نقاط مختلف شهر خواهیم داشت.

ارجائی با بیان اینکه همچنین این آمادگی وجود دارد که برای واکسیناسیون مردم، تمامی اماکن در اختیار شهرداری، محیا شود، اظهار کرد: در همین راستا اکنون مرکز انجام واکسیناسیون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شهرداری مشهد در نمایشگاه بین المللی آماده شده است که ظرفیت انجام روزانه ۱۵ هزار واکسیناسیون را در صورت تأمین واکسن از سوی دانشگاه علوم پزشکی دارد.

وی گفت: درمجموع آمادگی داریم برای حفظ سلامتی مردم عزیز، تمامی امکانات شهرداری، حتی اتاق شهردار را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم.

کد خبر 521022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.