نقش سالن همایش های بین‌المللی در جذب سرمایه گذار برای اصفهان

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: اگر هر چه سریع‌تر فازهای باقی مانده سالن همایشهای بین‌المللی اصفهان تکمیل و بهره‌بردارش تعیین شود میتواند در جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران داخلی و خارجی نقش بسیار مهمی برای شهر اصفهان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بوژمهرانی در اینستاگرام خود نوشت:

"شهرداری اصفهان
سالن همایش‌های بین المللی اصفهان

چهارشنبه ۱۷ شهریور به همراه معاون محترم عمران شهری، مدیرکل محترم طراحی، سرپرست محترم منطقه ۶ و جمعی از مهندسین و کارشناسان از روند تکمیل کارهای باقیمونده در فاز ۱ و ۲ سالن همایشهای بین‌المللی اصفهان بازدید کردم.

روایت چرایی ساخت این مجموعه عظیم در اصفهان داستان مفصلی داره که اینجا محل پرداختن به اون و بیانش نیست. اما الان میشه گفت این مجموعه‌ی بزرگ اگه هر چه سریع‌تر فازهای باقیمونده‌اش تکمیل و بهره‌بردارش تعیین بشه میتونه در جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران داخلی و خارجی نقش بسیار مهمی برای شهر اصفهان داشته باشه.

در ابتدا بنا نبود شهرداری تا این اندازه و به تنهایی وارد ساخت این پروژه بزرگ بشه اما به هر حال با همت کارشناسان و مهندسین و مدیریت شهری در دوره‌های مختلف، این پروژه پیش رفت و بخش‌های مهمی از اون تکمیل شد.

البته بخش خصوص و اتاق بازرگانی اصفهان هم پروژه‌هایی رو در کنار همین سالن در دستور کار دارند که با تکمیل اونها، مجموعه میتونه کارکرد پیش بینی شده رو داشته باشه.

امیدوارم با تعیین بهره‌بردار مجموعه و تکمیل کارهای باقیمونده شاهد نقش آفرینی مناسب این سرمایه‌گذاری بزرگ برای اصفهان و ایران باشیم؛ انشاالله"

تبعات مثبت بهره برداری از سالن همایش های بین‌المللی اصفهان

کد خبر 521017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.