اجرای پویش همگانی «ورزشی‌شو» در مراکز واکسیناسیون کرونا

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از اجرای پویش همگانی #ورزشی_شو در مراکز واکسیناسیون کرونا این سازمان در مناطق ۲۲گانه پایتخت خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیر محسنی با اشاره به پیک پنجم کرونا و اثرات این پیک بر سلامت روح و جسم شهروندان گفت: با گذشت ۱۸ ماه از شروع پاندمی کرونا، باید شهروندان را بیش از گذشته به انجام ورزش در محیط‌های باز همچون پارک‌ها، فضاهای ورزشی ایمن و منازل و توجه به سلامت روح و جسم دعوت کرد.

وی با بیان اینکه پویش همگانی ورزشی_شو ابتدا در مراکز واکسیناسیون کرونا در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران اجرایی می‌شود، اظهار کرد: در این پویش که مربیان و مشاوران ورزشی با پوشش یکسان حضور خواهند داشت، نسبت به آموزش و دعوت همگانی شهروندان به انجام فعالیت‌های ورزشی اقدام می‌کنند همچنین در این طرح از حضور ورزشکاران شاخص و چهره‌های ورزشی پایتخت نیز بهره خواهیم برد.

به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، در فاز دوم این پویش که در میادین اصلی شهری، مکان‌های پر تردد شهری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار و… اجرا خواهد شد، با استقرار ایستگاه‌های آموزشی اطلاع رسانی نسبت به دعوت شهروندان جهت حضور در ورزش همگانی انجام می‌شود.

محسنی خاطرنشان کرد: برای ترغیب بیشتر شهروندان نسبت به انجام فعالیت‌های ورزشی و پرتحرک از جمله پیاده روی، با همکاری سامانه "اینوگام" نسبت به ثبت رکوردهای پیاده روی شهروندان اقدام می‌شود و به طور هفتگی جوایزی به شهروندان اهدا خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 520957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.