به وضعیت اجاره بهای مسکن رسیدگی شود

امام‌جمعه موقت بویین میاندشت گفت: یکی از مطالبات به حق جوانان بویین میاندشت رسیدگی به وضع گرانی اجاره بهای مسکن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام ابراهیم محمدی امام‌جمعه موقت بویین میاندشت، ظهر امروز (۱۹ شهریور) در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت ضمن عرض گرامیداشت ایام شهادت حضرت رقیه (س) اظهار کرد: کشور ایران ادامه دهنده راه امام حسین است و مسئولین بصیرت افزایی را سرلوحه کارها قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولین در رفع مشکلات جامعه عمار گونه رفتار کنند، افزود: تکریم ارباب رجوع منشور ادارات شود، زیرا شنیده می‌شود بعضاً در مراجعات اداری تعدادی از مسئولین با مردم برخورد مسالمت آمیزی ندارند و این زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

امام‌جمعه موقت بویین میاندشت تاکید کرد: رئیس جمهور در سفرهای استانی بدون تشریفات اداری، دلسوزانه در میان مردم حضور و از نزدیک در جریان مشکلات قرار می‌گیرد، در این راستا ضرورت دارد که مسئولین بویین میاندشت نیز در میان مردم یا در محل نماز جمعه حضور برسانند و از نزدیک در روند مشکلات شهرستان قرار گیرند.

محمدی با بیان اینکه یکی از مطالبات به حق جوانان شهرستان بویین میاندشت رسیدگی به وضع گرانی اجاره بهای مسکن است، گفت: برخی مسئولین بویین میاندشت در راه اندازی کسب و کار و کارگاه‌های کوچک با جوانان شهرستان تعامل خوبی ندارند و بروکراسی اداری در پرداخت تسهیلات در بانک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی در رابطه با بحران آب روستاهای شهرستان بویین میاندشت، گفت: سال‌های متوالی است که روستاهای بویین میاندشت با بحران کم آبی دست و پنجه نرم می‌کنند و این یک ظلم بزرگ در حق مردم است که هنوز تدبیری اندیشیده نشده است، آبرسانی سیار مسکن است، مشکل بحران آب باید به صورت ریشه‌ای حل شود و احداث سد بلطاق در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 520952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.