فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه ۷۵ دیدار کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در ناوگروه ۷۵ این نیرو مستقر در آب‌های خلیج فارس، با فرماندهان و کارکنان این ۲ شناور دیدار و از افتخار آفرینی آن‌ها تقدیر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با ورود هفتاد و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آب‌های سرزمینی ایران، صبح امروز امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش توسط بالگرد هوا دریای این نیرو بر روی عرشه ناوبندر مکران و ناوشکن تمام ایرانی سهند حضور یافت و با فرماندهان و کارکنان این دو شناور دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن خداقوت به همه کارکنان ناوگروه و تقدیر از روحیه خستگی‌ناپذیر همرزمان خود گفت: ملت ایران هیچ گاه این افتخار ملی و افزودن برگ زرین دیگری بر افتخارات نیروی دریایی ارتش و ایران سربلند اسلامی، توسط شما دریادلان ارتش را فراموش نخواهند کرد.

امیردریادار ایرانی با اشاره به اینکه در این ماموریت بزرگ، خوداتکایی به دانش جوانان ایرانی و استفاده از ناوشکن تمام‌ایرانی سهند از نکات بارز و ارزشمند بود، گفت: اعتماد به نفس و خودباوری، تعهد و تخصص و ولایت مداری کارکنان این نیرو موجب شد به رغم همه تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، این حضور غرور انگیز در تاریخ ثبت شود و خشنودی مردم عزیز و تحیر و هراس دشمنان ما از این حضور راهبردی را رقم بزند.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی این ماموریت افزود: ان شاالله این حضور تعیین کننده در اقیانوس‌ها و تقویت تعاملات جهانی تحت رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تقدیر از خانواده کارکنان که بیش از ۴ ماه، دوری از همسران خود را برای اجرای ماموریتی بزرگ، تحمل کردند، افزود: بدون تردید نیمی از موفقیت شما مرهون صبر و همراهی همسران و خانواده بزرگ و نجیب شما بوده است.

کد خبر 520939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.