بومی‌سازی سیستم‌های پمپاژ آب فضای سبز قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر بومی‌سازی سیستم‌های پمپاژ آب فضای سبز تأکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه در گذشته اکثر الکتروپمپ‌های تقویت فشار مورد استفاده در فضای سبز شهری از برندهای وارداتی بود که از کیفیت بالایی هم برخوردار بودند اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه کشور علاوه به افزایش سرسام‌آور هزینه‌های خرید، قطعات یدکی مورد نیاز الکتروپمپ‌ها کمیاب و بعضاً نایاب شده و مشکلاتی را برای توسعه فضای سبز شهری ایجاد کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: ازاین‌رو پس از تحقیق و بازدید از نمایشگاه‌های صنعت آب کشور و مذاکرات متعدد با برندهای معتبر داخلی از محصولات آن‌ها استفاده می‌کنیم، که علاوه بر کاهش هزینه‌های ساخت، امکان استفاده از خدمات پس از فروش شرکت‌ها نیز وجود دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه محصولات تولید داخل کاملاً قابل‌رقابت با محصولات مشابه خارجی است افزود: هم‌اکنون در ایستگاه پمپاژ مخازن پل دستغیب، بوستان بنیادی، بوستان غدیر، بوستان اسلام‌آباد و تعداد زیادی از چاه‌های مورد استفاده در شهرداری از پمپ‌های ایرانی شرکت پمپیران و الکتروموتورهای موتوژن استفاده‌شده است.

جوادیان تصریح کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهتمام ویژه‌ای به استفاده از مدل‌های بومی تجهیزات و امکانات نگهداری و توسعه فضای سبز داشته و در این سال‌ها بخش زیادی از این تجهیزات بومی‌سازی شده است.

کد خبر 520877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.