"اردل" سیستم فاضلاب شهری ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر اردل گفت: این شهر در ابعاد مختلف نیازمند اقدامات اساسی است، اما اعتبارات کافی نیست، لذا باید به سمت درآمد پایدار رفت تا کمی از معضلات حل شود.

سروش رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مشکلات شهری اردل در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شهر اردل مشکلات بسیاری در مبلمان شهری دارد و این امر قطعاً از مسائل مهمی است که دنبال خواهد شد.

وی افزود: معابر و کوچه‌های شهر وضعیت مناسبی نداشته و بسیار با یک شهر مطلوب فاصله دارد، پیاده روها اصلاً سنگ فرش نیست و حتی خیابان‌های اصلی هم از این مزیت بی بهره است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردل تصریح کرد: به سمت فعال کردن شرکت سنگ شکن و تولید قطعات بتنی که چند سالی راکد مانده حرکت می‌کنیم و از برنامه‌های اصلی شورای ششم همین مهم است تا منجر به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری شود.

وی ادامه داد: توسعه فضای سبز و پارک‌های محله‌ای که اکنون موجود نیست باید در چند نقطه از شهر ایجاد شود. همچنین چند میدان در شهر با ابتدایی‌ترین امکانات قدیمی احداث شد، لذا باید طراحی جدید متناسب با شأن مردم انجام و عملیات اجرایی آن آغاز، ترمیم و اصلاح شود که در حال حاضر فضای نامناسبی دارد.

رئیسی با تاکید بر اینکه طرح ممیز شهری باید اجرا و ساختمان‌ها به منظور سهولت کار مردم در مواردی مانند اخذ عوارض، شناسایی شود، اضافه کرد: اردل از معدود شهرهای کشور بوده که از سیستم فاضلاب شهری بی بهره است و پیگیر این امر خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردل گفت: این شهر در ابعاد مختلف نیازمند اقدامات اساسی بوده اما اعتبارات کافی نیست لذا باید به سمت درآمد پایدار رفت تا کمی از معضلات حل شود؛ بافت فرسوده شهر همچنان آثار زلزله سال ۵۶ را دارد بنابراین حل این مشکلات بزرگ نیازمند قدم‌های محکم است.

کد خبر 520872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.