واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی کشور آغاز می‌شود

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: با ورود محموله های جدید واکسن کرونا رکورد واکسیناسیون در کشور شکسته شده و دستور تزریق واکسن به افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی صادر شده است.

به گزارش ایمنا، بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه و استاندار زنجان اظهار کرد: با اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان به خصوص مقابله با کرونا شاهد گره گشایی‌های چشمگیری در این بخش هستیم و روز گذشته (چهارشنبه) بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد که این میزان ثبت رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: در مدت کمی که از شروع فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد مقادیر زیادی واکسن کرونا وارد کشور، توزیع و به جامعه هدف تزریق شده است.

عین اللهی با بیان اینکه روند ورود واکسن به کشور شتاب گرفته است یادآورشد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها شمار پایگاه‌های واکسیناسیون نیز در کشور تا دو برابر افزایش خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه مسئولیت حوزه بهداشت و درمان را بسیار خطیر و حساس بیان کرد و گفت: با اقدامات انجام شده از سوی کادر بهداشت و درمان و جهادگران عرصه سلامت شاهد مدیریت این بیماری و کاهش آمار فوت بیماران کرونایی در استان هستیم.

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: با افزایش جمعیت هدف دریافت واکسن کرونا شمار پایگاه‌های واکسیناسیون استان نیز به ۲ برابر افزایش خواهد یافت و هم اکنون استان به این لحاظ در وضعیت مناسبی نسبت به کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 520839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.