برای ارتقای حمل‌ونقل اصفهان مصمم هستیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم در توسعه مترو مصمم است و تلاش خود را برای ارتقای سامانه‌های حمل و نقل عمومی اصفهان دو چندان می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابولفضل قربانی، امروز _ پنجشنبه ۱۸ شهریورماه_ در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از روند پیشرفت خط دو مترو اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی خط دو مترو اکنون به خوبی در حال انجام بوده و امید است بتوان در برنامه‌ریزی آینده سرعت این عملیات را بیشتر کرد به طوری که در پایان این دوره مدیریت شهری، خط دو مترو نیز به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه معضلاتی نیز در مسیر ساخت خط دو وجود دارد، افزود: شاید مردم از عملیاتی که در زیر زمین در حال انجام است اطلاع نداشته باشند، اما در عمق بیش از ۲۰ متری شهر اصفهان، اکنون هزاران نفر مشغول به کار هستند تا خط دو متر به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای خط دوم مترو، چهار فاز طراحی شده و احتمالاً در دو سال آینده، مسیر کهندژ به میدان امام حسین (ع) خواهد رسید و بهره برداری خواهد شد، عملیات این تونل اکنون از دو طرف با تی بی ام در حال انجام است.

قربانی افزود: شورای ششم در توسعه مترو مصمم است و تلاش خود را برای ارتقای سامانه‌های حمل و نقل عمومی اصفهان دو چندان می‌کند.

کد خبر 520808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.