راه اندازی سامانه کمیسیون ماده صد در شهرداری سمنان

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه اندازی زیرسیستم کمیسیون ماده صد در سامانه شهرسازی شهرداری سمنان خبر داد.

وحید پرویزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به پیشرفت فناوری اطلاعات و حرکت به سمت دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، ماهیت و چگونگی سرویس‌های ارائه شده به مشتریان دچار تغییراتی شده است در این راستا سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان اقدام به بروز رسانی و افزودن ظرفیت‌های سامانه‌های موجود در شهرداری کرده است.

وی افزود: کمیسیون ماده ۱۰۰ برای همه شهروندان به ویژه افرادی که درگیر ساخت و ساز یا خرید و فروش ملک بوده‌اند نامی آشناست و این کمیسیون وظیفه رسیدگی به تخلفات ساختمانی را دارد و به آن رسیدگی می‌کند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با اشاره به راه اندازی و برخی از مهمترین قابلیت‌ها و امکانات راه اندازی شده برای سامانه کمیسیون ماده صد، گفت: راه اندازی سامانه کمیسیون ماده ۱۰۰ تأثیر بسیار چشمگیری در تسریع و بهبود روند رسیدگی به پرونده‌ها دارد. همچنین ساده سازی و شفافیت فرآیندهای مرتبط، صدور آنی رأی در جلسات کمیسیون، محاسبات دقیق آرا صادره، آرشیو آرا صادره و ارائه کارتابل مدیریتی تحت سامانه شهرسازی جهت گزارش‌گیری برای کاربران و … جز مهمترین امکانات راه اندازی شده می‌باشد.

پرویزی خاطر نشان کرد: سامانه اتوماسیون شهرسازی حدود ۱۰ سال است که در شهرداری سمنان مورد استفاده قرار گرفته است که طی سال گذشته تا کنون با پیگیری و همکاری معاونت معماری و شهرسازی ذیل سیستم کمیسیون ماده صد نیز توسط کارشناسان سازمان فاوا شهرداری سمنان به مرحله بهره برداری رسید.

کد خبر 520772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.