شریف: بهبود شرایط اقتصادی اصلی ترین مطالبه مردم است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: وعده بهبود شرایط اقتصادی رئیسی امروز تبدیل به مطالبه اصلی مردم شده و انتظار دارند با توجه به اینکه رئیسی سکان امور اجرایی کشور را به دست گرفته، طی مدت کوتاهی گشایش اقتصادی ایجاد شود.

احمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد مطالبات مردم از دولت سیزدهم، اظهار کرد: ابراهیم رئیسی هنگام ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وعده مبارزه با فساد و بهبود شرایط اقتصادی را به مردم داد و مهمترین اولویت خود را در صورت انتخاب این دو موضوع دانست.

وی افزود: با توجه به اینکه روز به روز فشار اقتصادی بر مردم بیشتر می‌شود، وعده بهبود شرایط اقتصادی رئیسی امروز تبدیل به مطالبه اصلی مردم شده و انتظار دارند با توجه به اینکه رئیسی سکان امور اجرایی کشور را به دست گرفته، طی مدت کوتاهی گشایش اقتصادی ایجاد شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم امروز به این نتیجه رسیده که بهبود شرایط اقتصادی کشور تنها به وابسته به مسائل داخلی نیست و ارتباط گسترده‌ای با مباحث بین‌المللی دارد و باید رویکرد مشخصی را در قبال روابط بین‌المللی اتخاذ کند.

شریف یادآور شد: رفع تحریم‌های خارجی یکی از مطالبات اصلی مردم است؛ زیرا به خوبی می‌دانند اگر مذاکرات برجام به نتیجه برسد، گشایش اقتصادی در کشور ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌های اقتصادی و عدم تصویب لوایح مبارزه با پول‌شویی کشور را به بن بست اقتصادی هدایت کرده و فشار اقتصادی را بر مردم مضاعف کرده است.

کد خبر 520747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.