بلوار یادگار امام ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: پروژه شاخص سازمان در سال جاری بلوار یادگار امام با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

رضا کیماسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح شاخص سازمان عمران ادامه بلوار یادگار امام با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی می‌باشد.تکمیل بتونی و دیوار حائل توسط پیمانکار بخش خصوصی تحت نظارت سازمان عمران در دست اقدام است، تمام اقدامات در راستای سرعت عمل شایسته و کیفیت کار خلاصه خواهد شد.

وی افزود: اتصال بلوار یادگار امام پروژه شاخص این سازمان است و رمپ های ACDتکمیل شده که با حضور مسئولان شهری افتتاح و سعی خواهد شد با تمام امکانات و ظرفیت‌های لازم بلوار یادگار امام جهت تسهیل شهروندان در رفت و آمد به بهره برداری برسد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: تمانی کارهای زیر سازی و جدول گذاری بلوار به اتمام رسیده است در حال حاضر احداث مسیر انحرافی صورت گرفته تا برای تردد شهروندان مورد استفاده قرار گیرد در نهایت با توجه به بودجه موجود و عملکرد بخش خصوصی پیش بینی می‌شود تا پایان سال بلوار یادگار امام برای استفاده مردم به بهره برداری برسد.

وی افزود: عملکرد سازمان در خصوص وظایف محوله و زیر ساخت‌ها مناسب بوده که کیفیت کار، سرعت عمل و حفظ منابع جز اولویت‌های کاری بوده است.

کد خبر 520743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.