پارک بزرگ ۹ هکتاری در فاز دو صدرا ساخته می‌شود

شهردار صدرا گفت: به علت کمبود فضای سبز فاز دو صدرا، طرح پارک 9 هکتاری به شورای شهر ارائه شد که با استقبال اعضا رو به رو شد.

بهزاد پرنیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر صدرا با حضور تمامی اعضا در صحن علنی شورا طرح پارک ۹ هکتاری مطرح موافقت شد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که برگزار شد یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده، توسعه پارک‌ها و فضای سبز فاز دو شهر صدرا بود.

وی افزود: در دو سال گذشته برنامه‌هایی برای ساخت چندین پارک محله‌ای داشتیم که خوشبختانه تعداد پنج پارک در سال گذشته و شش پارک محله دیگری در اعتبارات سال جاری شهرداری قرار گرفته است.

شهردار صدرا در خصوص فضای سبز شهر صدرا گفت: متأسفانه فضای سبز ایجاد شده در شهر صدرا بخصوص فاز دو بسیار ناچیز می‌باشد به نحوی که تنها فضای سبز بزرگ مقیاس قابل توجه که در اختیار مردم صدرا قرار دارد اکو پارک است که در فاز یک قرار دارد و جهت استفاده شهروندان عزیز فاز دو از فضای سبز شهری لازم بود که مکانی جهت ایجاد پارک در نظر گرفته شود

پرنیان تصریح کرد: پیگیری‌های فراوانی برای ساخت پارک در فاز ۲ انجام گرفت و طرح ساخت پارک ۹ هکتاری به شورای شهر ارائه گردید که با استقبال و حمایت خوب اعضای محترم شورا مواجه گردید و با تصویب شورای شهر پس از پایان طراحی، بزودی کنگ ساخت پارک ۹ هکتاری در فاز ۲ به زمین زده خواهد شد.

کد خبر 520665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.