آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد از شنبه + لینک ثبت نام

معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد گفت: واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد از روز ۲۰ شهریور آغاز می شود.

به گزارش ایمنا همایون رستگارزاده، با اشاره به آخرین وضعیت و زمان واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اظهار کرد: در ادامه پیگیری‌هایی که از اواخر تیر و مردادماه شروع شد و پیرو هماهنگی با وزارت بهداشت با ورود محموله‌های جدید واکسن به کشور و تاکید وزیر بهداشت برای تسریع واکسیناسیون انشاالله از روز شنبه ۲۰ شهریور ماه واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز می‌شود.

بارگذاری اسامی دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه وزارت بهداشت از امشب

معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد افزود: در مقاطع مختلف در شهریور ماه به صورت موردی دانشجویان در برخی دانشگاه‌ها در سطح کشور واکسینه شدند در حالی که هنوز واکسیناسیون دانشجویان به صورت رسمی شروع نشده بود. ما اسامی کل دانشجویان دانشگاه آزاد (یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر) را در مردادماه به وزارت بهداشت ارسال کرده بودیم و از امشب فرایند بارگذاری اسامی آغاز می‌شود.

۱۰۰ مرکز واکسیناسیون در واحدهای دانشگاه آزاد فعال هستند

رستگارزاده با بیان اینکه طبق اعلام وزارت بهداشت دانشجویان دکتری و پس از آن دانشجویان ارشد، کارشناسی و کاردانی در اولویت تزریق واکسن قرار دارند، گفت: ۱۰۰ مرکز واکسیناسیون در واحدهای دانشگاه ازاد فعال و تجهیز شده است و از شنبه آمادگی لازم برای تزریق واکسن به دانشجویان وجود دارد.‌

وی در ادامه توضیح داد: دانشگاه آزاد در راستای عمل به مأموریت اجتماعی خود و حسب دستور رئیس دانشگاه آزاد در فرایند کنترل کرونا حضور فعال داشته و در کنار ستاد کشوری کرونا در حیطه درمان، قرنطینه و پاسخگویی به سوالات بیماران و.. و همچنین واکسیناسیون عموم مردم نقش آفرینی کرده است.

این مقام مسئول دانشگاه آزاد افزود: به طور مثال مرکز واکسیناسیون واحد تهران مرکز در سوهانک از ابتدای شروع به کار خود عموم مردم را واکسینه کرده است؛ همچنین در سایر واحدها مثل واحد خوزستان، خراسان، یزد، زنجان و … از مدت‌ها قبل فعال هستند و علاوه بر اساتید و کارکنان عموم مردم را واکسینه می‌کنند.

امکان واکسینه شدن دانشجویان در شهر محل سکونت

رستگارزاده با تاکید بر اینکه دانشجویان نیازی نیست لزوماً برای واکسینه شدن به واحد دانشگاهی خود مراجعه کنند، گفت: توزیع مراکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد به گونه‌ای است که دانشجویان کمترین جا به جایی را داشته باشند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد می‌توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون این دانشگاه به آدرس http://azadhr.healthehr.ir/
اقدام به ثبت نام کنند.

امکان ثبت نام دانشجویان در سامانه وزارت بهداشت فراهم است

وی افزود: مضافاً اینکه با کمک وزارت بهداشت، دانشجویان می‌توانند در سامانه وزارت بهداشت اقدام به ثبت و رزرو نوبت کنند و به مراکز واکسیناسیون وزارت بهداشت در سطح شهر خودشان مراجعه کنند.

۱۶ مرکز واکسیناسیون در واحدهای استان تهران دانشجویان را واکسینه می‌کند

معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: ۱۶ مرکز واکسیناسیون در واحدهای دانشگاه آزاد تهران اعم از واحد علوم پزشکی آزاد تهران، واحد تهران شمال، تهران شرق، تهران غرب، تهران جنوب، علوم و تحقیقات، واحدهای استان تهران شامل ورامین، شهر قدس، پرند، شهریار و دماوند فعال هستند که برخی از این واحدها یک‌مرکز و برخی دیگر ۳ مرکز واکسیناسیون را راه اندازی کرده اند.

۹۱ درصد اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد واکسینه شدند

وی درباره آخرین آمار واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه گفت: با توجه به اینکه اساتید و کارکنان می‌توانستند در مراکز وزارت بهداشت واکسینه شوند، بنابراین آماری از بیرون دانشگاه نداریم، اما به طور کلی ۹۱ درصد از اساتید و کارمندان دانشگاه شرایط دریافت واکسن را داشتند و واکسن هم زده‌اند.

منبع: مهر

کد خبر 520659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • زهرا IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 0
    سایتی که معرفی کردن خرابه که
  • بردیا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    سلام.اینطور نیست.من مدرس دانشگاه ازاد و دانشجوی دکترا هم هستم و هنوز علیرغم ثبت نام .برایم پیامک ارسال نشده
  • mohanna esmaily IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 1
    نظری ندارم
  • بابک IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    جالبه سایت معرفی شده انگار اصلا وجود نداره،خرابه و اصلا چیزی بالا نمیاد
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    سلام هرچقدر کد وارد کردیم جوابی داده نشد متاسفانه چرا؟
  • سمیرا IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    نظری ندارم
  • d IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    1 0
    مشکلی نبود راحت ثبت نام کردم