نخبگان در مدیریت شهر بروجن دخیل خواهند شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر بروجن گفت: از نظرات نخبگان و کارشناسان در مدیریت شهری استفاده خواهد شد.

رضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با گذشت حدود دو ماه از فعالیت شورا، توزیع عادلانه بودجه و امکانات در تمام شهر، نگاه ویژه به محلات کم برخودار و ارتقای کیفیت فضای سبز در راستای تقویت سطح آرامش اجتماعی در دستور کار بوده است.

قدمی تصریح کرد: افزایش و بهبود کیفیت فضای سبز هم مدنظر است و در حال حاضر هم حدود ۹۵ درصد آب فضای سبز شهر بروجن از آب شرب جدا است و پیگیر پساب فاضلاب برای این امر هستیم تاکنون هم موانعی وجود داشت اما اقداماتی انجام و باید کار کارشناسی شود که این مهم بسیاری از مشکلات فضای سبز شهر را مرتفع می‌کند.

وی ادامه داد: ارائه طرح و راهکار برای ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری، تقویت فرهنگ عمومی در راستای افزایش مشارکت مردم در پروژه‌های مدیریت شهری، تقویت کارگروه‌های تخصصی و استفاده از نظرات نخبگان و ظرفیت سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی در مدیریت شهری از دیگر محورهای کاری است که شورای شهر به سمت آن حرکت خواهد کرد.

قدمی در خصوص ایجاد مبلمان شهری در بروجن، اضافه کرد: گروه‌های تخصصی در مدیریت شهری در تمام زمینه‌ها از جمله عمران و شهرسازی شکل خواهد گرفت و از نظرات کارشناسان استفاده خواهد کرد، جای کار در حوزه مبلمان شهری بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه میادین و بلوارها در شهر نیازمند اقدامات زیادی است، گفت: همچنین گردشگری در شهر بروجن نیاز به تقویت دارد که در این راستا طرح جامع گردشگری منطقه سیاسرد بروجن دنبال خواهد شد تا به درآمدهای پایدار شهرداری کمک کند.

سخنگوی شورای شهر اسلامی بروجن، تاکید کرد: برای تمامی عناوین مطرح شده راهکار، برنامه و پیشنهاد وجود دارد البته ممکن است با موانعی هم روبرو شویم و کارها به شکل دیگری پیش رود.

کد خبر 520628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.