واکسیناسیون دانشجویان در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد

ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونا استان آذربایجان‌غربی براین است که کلیه دانشجویان بومی و غیر بومی واکسینه شوند؛ در واقع باید تمام توان خود را استفاده نماییم تا کلیه دانشجویان استان در کمترین زمان ممکن واکسینه شوند.

به گزارش ایمنا، جلسه هماهنگی واکسیناسیون دانشجویان سراسر استان آذربایجان غربی با حضور معاونین فرهنگی و دانشجویی و نمایندگان دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی روز دوشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰ در سالن جلسات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: واکسیناسیون دانشجویان آغاز شد+ سامانه و نحوه ورود به salamat.gov.ir

علی احمد آقاپور ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین دانشگاه‌های سطح شهرستان ارومیه اظهار کرد: با توجه به سیاست کلی کشور و تاکید وزیر محترم بهداشت بر واکسیناسیون سراسری و عدم دپوی واکسن‌ها و تزریق بلافاصله آنها به اقشار مختلف جامعه با برنامه ریزی انجام شده و فراخوان جهت حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در امر واکسیناسیون به این امر تسریع داده خواهد شد.

وی گفت: با توجه به فرصتی اندکی که تا آغاز سال تحصیلی جدید وجود دارد تاکید ریاست محترم دانشگاه و مصوبه ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونا استان آذربایجان‌غربی بر این است که کلیه دانشجویان بومی و غیر بومی واکسینه شوند؛ در واقع باید تمام توان خود را استفاده‌نماییم تا کلیه دانشجویان استان در کمترین زمان ممکن واکسینه شوند.

در ادامه جزئیات این طرح توسط دکتر شهرام خادم وطن مدیر فرهنگی و فوق برنامه و کارشناس مرکز بهداشت به سمع حاضرین در جلسه رسید و معاونین فرهنگی و دانشجویی و نمایندگان دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی سوالات خود را مطرح نمودند.
از جمله مصوبات این جلسه می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • لیست کل دانشجویان به تفکیک دانشگاه‌ها و مقاطع تحصیلی به معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جهت تأمین واکسن ارسال گردد.
  • سالن‌های دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، صنعتی، ارومیه و آذر آبادگان جهت واکسیناسیون در نظر گرفته شد.
  • اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان در مقاطع مختلف بر اساس تصمیم هر دانشگاه و هماهنگی نهایی با دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.
  • فراخوان دانشجویان بومی که در سایر دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند از هفته آینده آغاز گردد.
  • مسئول هر مرکز ملزم به بررسی تعداد دانشجویان و مدیریت تعداد حاضرین می‌باشد.
  • مسئولین در انتهای هر روز پوکه‌های واکسن را در حضور همکار حراست به ناظر دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهند.

منبع: مفدا

کد خبر 520582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.