ایجاد ۴۳۹ فرصت شغلی از طریق فرآیند راهبری شغلی برای مددجویان

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳۹ فرصت شغلی با استفاده از فرآیند راهبری شغلی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان ایجاد شده است.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه در نظام راهبری شغلی، یک کارآفرین، محور برنامه ایجاد اشتغال برای محرومان است، اظهار کرد: راهبر شغلی، کارآفرین حرفه‌ای است که در یک رشته شغلی مشخص، دارای سابقه و تجربه موفق است به نحوی که بر کل زنجیره ارزش این شغل تسلط کامل دارد و سبب پایداری اشتغال می‌شود.

وی افزود: سال گذشته سه هزار و ۵۶۳ فرصت شغلی در فرآیند راهبری شغلی با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد و ۵۳۱ میلیون تومان ایجاد شد.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار، راهکار رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار و مددجویان این نهاد است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳۹ فرصت شغلی با استفاده از فرآیند راهبری شغلی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۵۰۲ فرصت شغلی توسط راهبران شغلی تا پایان سال ایجاد خواهد شد، گفت: این نهاد همچنان از طرح‌های اشتغال کوچک به منظور تقویت روحیه خانواده‌های تحت حمایت نیز پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 520542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.