جلسه انتخاب شهردار بندرانزلی به تعویق افتاد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: با درخواست اعضای شورا، جلسه انتخاب شهردار به تعویق افتاد.

شعبان جعفری جفرودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: قرار بود. ساعت ۱۷ روز گذشته (سه شنبه) جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی با محوریت انتخاب شهردار این شهر، از بین ۹ نامزد تصدی شهرداری برگزار شود اما سه تن از هفت عضو شورا با ارسال نامه‌ای درخواست کردند که با توجه به داشتن فرصت لازم برای انتخاب شهردار و به منظور تحقیق و بررسی بیشتر سوابق و برنامه‌های نامزدها این جلسه لغو و به روز شنبه هفته آینده بیستم شهریورماه جاری موکول شود.

وی افزود: برخی از شهروندان در فضای مجازی با انتقاد از سوابق و صلاحیت گزینه‌های تصدی شهرداری، اعضای شورا را به لابی گری با آنها متهم می‌کنند که طرح این مباحث، باعث حساسیت بیشتر اعضای شورا در انتخاب شهردار شده است.

رئیس شورای شهر بندرانزلی تصریح کرد: مسائل مطرح شده در فضای مجازی شایعه‌ای بیش نیست و من همه آنها را قویاً تکذیب می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه شهردار بندرانزلی باید نسبت به جایگاه و موقعیت ویژه‌ای که دارد، با حساسیت بیشتری توسط اعضای شورا انتخاب شود. افزود: شهردار منتخب باید اخلاق مدار، متخصص، متعهد و عملگرا باشد. و با کارکنان شهرداری، اعضای شورای شهر، شهروندان و مدیران استانی حاضر در شهرستان از جمله شیلات، گمرک و بنادر و دریانوردی و مدیران منطقه آزاد انزلی تعامل و همکاری لازم را داشته باشد.

جعفری تصریح کرد: شهردار منتخب باید به صورت میدانی بر طرح‌ها و پروژه‌ها، مسائل و مشکلات شهر و شهروندان نظارت داشته باشد و نسبت به جذب سرمایه گذار اقدامات مؤثری انجام دهد.

کد خبر 520411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.