قسط اول خرید رونالدو از یوونتوس جور شد

منچستریونایتد به راحتی موفق به تامین قسط اول خرید کریستیانو رونالدو از یوونتوس شده است.

به گزارش ایمنا، منچستریونایتد به راحتی موفق به تأمین قسط اول خرید کریستیانو رونالدو از یوونتوس شده است.

پیراهن شماره هفت کریستیانو رونالدو در همان روزهای ابتدایی حدود ۴۰۰ هزار بار فروش رفت و مبلغی حدود ۳۳ میلیون پوند بابت این لباس پرداخت شد. اخبار حاکی از آن است که حدود ۱۰ درصد از این رقم به منچستریونایتد می‌رسد که چیزی حدود ۳.۳ میلیون پوند می‌شود.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد شیاطین سرخ در همین مدت کوتاه حداقل موفق به کسب قسط اول رقم پرداختی به باشگاه ایتالیایی یوونتوس برای خرید این ستاره پرتغالی شده‌اند. فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور مدعی شد منچستریونایتد برای خرید رونالدو از یوونتوس با مبلغ ۱۵ میلیون یورو به توافق رسیده و جالب اینجاست که این رقم ناچیز در طی پنج سال و قسط‌های سه میلیون یورویی به باشگاه ایتالیایی پرداخت خواهد شد.

در واقع اگرچه سهم یونایتد از فروش لباس رونالدو چندان زیاد نیست و بیشتر مبلغ به شرکت آدیداس می‌رسد، اما همین رقم نیز برای پرداخت قسط اول کفایت می‌کند. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که طی چند ماه آتی حتی کل رقم خرید رونالدو از طریق همین فروش لباس برای باشگاه نیز تأمین بشود.

البته مسئله اصلی دستمزد هنگفت این ستاره پرتغالی است. اخبار حاکی از توافق طرفین برای پرداخت هفته‌ای ۵۰۰ هزار پوند به رونالدو بوده و بدین ترتیب یونایتد باید سالانه حدود ۲۵ میلیون پوند برای خرید این ستاره پرافتخار پرداخت بکند. قرارداد رونالدو دو ساله و با بند اختیاری تمدید برای فصل سوم بوده است.

منبع: ورزش سه

کد خبر 520385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.