عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ شهریورماه

در این بسته خبری از پاکسازی و لایروبی گرداب سنگی خرم آباد تا کاشت گل‌های پاییزه در ملایر و تکمیل المان میدان ۱۲ محرم شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

راه اندازی سامانه مدیریت نوین درآمدی در قزوین

نصب و راه اندازی سامانه مدیریت نوین درآمدی برای اولین بار در کشور توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی قزوین انجام شد.

گل‌های پاییزه زینت‌بخش مناظر پاییزی ملایر

مهدی بهرامی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر از جمع‌آوری گل‌های تابستانی و آغاز کاشت گل‌های پاییزی در سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و به منظور ارتقا سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای سبز شهری، پیش از فرارسیدن فصل پاییز، کاشت گل‌های پاییزه شامل گل کلم زینتی و گل داوودی، رنگ و بوی پاییزی به شهر می‌بخشند.

احیای دیوارهای مذموم بافت شهری محمود آباد

حسین اسماعیلی، مسئول واحد زیباسازی شهرداری محمود آباد از احیای دیوارهای مذموم بافت شهری با نقاشی دیواری خبر داد و گفت: ٢ هزار متر از دیوارهای شهر نقاشی شد.

تکمیل المان میدان ۱۲ محرم تا پایان شهریورماه

سید رضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد با اشاره به ساخت المان میدان «۱۲ محرم» اظهار کرد: طی فراخوان بازطراحی المان این میدان بیش از ۱۵ هنرمند آثار خود را برای شهرداری شهرکرد ارسال کردند که طرح‌های ارسالی مورد داوری قرار گرفت و در نهایت یک طرح برای ساخت المان میدان «۱۲ محرم» انتخاب شد.

جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و فاضلاب شهری زرند

محمدمهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهردار زرند با اعلام این خبر گفت: طرح پاکسازی نخاله‌های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکیزه‌سازی محیط شهری از پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی در حال انجام است.

تسریع روند احداث پروژه مشارکتی میدان امام حسین (ع) شاهین شهر

احمدرضا پری تبار، سرپرست شهرداری شاهین شهر ضمن تشکر از تلاش‌های مدیرعامل و دست‌اندرکاران پروژه مشارکتی میدان امام حسین (ع) و بررسی موانع و مشکلات، خواستار سرعت بیشتر در روند احداث پروژه مذکور شدند.

بی توجهی به پارک محله‌ای بنگرو پس از ۲۰ سال

لطف الله موسوی، شهردار باشت تصریح کرد: رسیدگی و زیباسازی پارک بنگرو وظیفه شهرداری است و در صورتی که زمین به شهرداری داده شود یک پارک بزرگ‌تری در محله بنگرو می‌سازیم.

پاکسازی و لایروبی گرداب سنگی خرم آباد

گرداب سنگی شهر خرم آباد توسط دو اکیپ از آتش نشانان شهرداری خرم آباد و گروه امداد و نجات آتش نشانی با استفاده از خودروهای سبک و سنگین و تجهیزات لازم، پاکسازی و لایروبی شد.

اقدام قانونی شهرداری رفسنجان درجهت احقاق حقوق شهروندی

جهانگیر ملکی، سرپرست شهرداری رفسنجان با بیان اینکه تجربیات شهرداری رفسنجان اقدامی قانونی درجهت احقاق حقوق شهروندی با دستور قضائی و هماهنگی نیروی انتظامی صورت گرفته است، گفت: تخریب دیوار ۳ منزل در صبحگاه اقدامی قانونی درجهت احقاق حقوق شهروندی با دستور قضائی و هماهنگی نیروی انتظامی صورت گرفته که برخلاف میل باطنی و به دلیل جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی، با هدف توسعه بزرگراه قدس انجام شد.

کد خبر 520358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.