اداره راهداری نسبت به آسفالت محور مواصلاتی گلشهر همکاری کند

شهردار گلشهر گفت: این شهر در محور مواصلاتی غرب به مرکز کشور قرار دارد و به علت تردد وسایل نقلیه سنگین آسفالت خیابان اصلی شهر از بین رفته است، ضرورت دارد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اجرای پروژه آسفالت ورود پیدا کند.

مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال ۸۲ گلشهر از ادغام چهار روستا تشکیل شد و در آمد هر محله صرف توسعه همان محله می‌شود البته اگر محله‌ای درآمد نداشت به معنای این نیست که در برنامه توسعه شهری قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به حجم کار پروژه آسفالت هنوز ۲۴۰ معبر خاکی در شهر وجود دارد، افزود: اجرای آسفالت و توسعه فضای سبز شهری به صورت متعادل انجام خواهد شد.

شهردار گلشهر گفت: بودجه و منابع ناکافی شهرداری گلشهر اجرای پروژه‌های عمرانی را سخت کرده است لذا از شهروندان انتظار داریم شهرداری را درک کنند.

محمودی تأکید کرد: همکاری شهروندان در توسعه و آبادانی شهر نقش مؤثری دارد لذا بهره‌گیری از پیشنهادات و نظرات شهروندان می‌تواند به مدیریت شهری کمک کند.

وی تصریح کرد: شهر گلشهر در محور مواصلاتی غرب به مرکز کشور قرار دارد و به علت تردد وسایل نقلیه سنگین آسفالت خیابان اصلی شهر از بین رفته است، ضرورت دارد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان‌های مربوطه کشوری نسبت به اجرای پروژه آسفالت آن ورود پیدا کنند چون بودجه شهرداری گلشهر مختص توسعه شهر پیش‌بینی شده است.

شهردار گلشهر با بیان اینکه مهمترین دغدغه شهروندان دفن زباله در دشت شمال گلشهر است، گفت: فرآوری پسماند زباله منبع درآمدی برای شهرداری می‌تواند باشد لذا در این زمینه ورود خواهیم کرد.

کد خبر 520333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.