سرعت بخشیدن در خدمات دهی به شهروندان سنندجی

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج گفت: شهروندان می توانند طی تماس با شماره سه رقمی ۱۳۷ در ارتباط مستقیم با مدیریت شهری، مشکلات سطح شهر را اعلام و ثبت و همچنین پیشنهادات سازنده ارائه کنند تا خدمات دهی به شهر با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، اسعد فرهادی در جلسه توجیهی چگونگی فعالیت مسؤول سامانه ۱۳۷ شهرداری مرکزی و فعالیت کاربران این سامانه در مناطق و نواحی و سازمان‌های تابعه و دیگر واحدهای ستادی این شهرداری اظهار کرد: شهرداری سنندج نیز مانند دیگر شهرداری‌ها طی دو سال اخیر به منظور ایجاد ارتباط مستقیم مردم با مسؤولین مدیریت شهری در بخش ارائه خدمات بهتر به شهروندان و فراهم کردن بستری برای ارتباط مستقیم با شهروندان و پایش کمی و کیفی ارائه این خدمات، اقدام به ایجاد سامانه ارتباط مستقیم با مردم کرده است.

وی تصریح: شهروندان سنندجی در تماس با سامانه ۱۳۷ می‌توانند تمامی مسائل و مشکلاتی که در حوزه مدیریت شهری است اعلام کنند که ضمن ثبت درخواست آنها از سوی مسئول این سامانه تقسیم کار صورت می‌پذیرد و موضوع به منطقه یا سازمان مربوطه ارجاع و انجام می‌گیرد.

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده که تمامی مسائل مربوط به مدیریت شهری به صورت تخصصی تقسیم بندی شده که به محض ثبت درخواست در سامانه و اعلام آدرس مدنظر از سوی شهروندان موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

فرهادی با اشاره به تقسیم بندی شکایات و درخواست‌های شهروندان از لحاظ مدت زمان اجرا افزود: در خواست‌ها و شکایات شهروندان در سه حالت فوری، عادی و زمان‌بر تقسیم بندی می‌شود که درخواست‌های فوری و عادی در برنامه‌های روزانه شهرداری اعمال شده و پیشنهادات فعالیت‌های زمان‌بر نیز در برنامه‌ریزی‌های سالانه شهرداری مدنظر قرار می‌گیرد که به یقین کاربردی خواهد بود.

وی ادامه داد: با تقویت این سامانه و برنامه ریزی صورت گرفته در آینده نزدیک این سامانه به عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و مدیریت شهری، می‌توان گفت: تک تک شهروندان به عنوان ناظر و کارشناس همراه شهرداری، مدیریت شهری را در ارائه خدمات مطلوب‌تر یاری خواهند کرد.

کد خبر 520262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.