چرا پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت نمی‌شود؟

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تحقق وعده‌های داده شده در جهت حمایت از جامعه فرهنگیان از به تأخیر افتادن پرداخت پاداش پایان خدمت آنها انتقاد کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، کیومرث سرمدی واله در نشست علنی امروز -سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه- مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی بر اساس اصل سوم اظهار کرد: هر چند در شرایط کنونی تا حدودی زود است که به دولت تذکر دهیم اما باید به این نکته توجه شود که یکی از مهمترین مشکلاتی که فرهنگیان با آن مواجه هستند، تأخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت این قشر است.

وی افزود: تأخیرهای قابل توجه در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان همواره مورد اعتراض آنها قرار گرفته و خاطر شریف فرهنگیان به دلیل احساس تبعیض مکدر شده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه بعد از گذشت ۱۴ ماه به رغم وعده‌هایی که داده شده و کاهش ارزش پول، هنوز در جهت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان اقدامی صورت نگرفته بنابراین درخواست می‌کنیم که این مهم به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 520199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • حسین IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    5 0
    فقط سرمردم را شیره بمالید هردفعه یک بهانه بیاوریند و گردن هم دیگربیندازیند ومردم را خرکنیند
  • ناشناس IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    لطفا پاداش سال ۹۹ را پرداخت کنید به گدایی که نیامدیم حق ماست
  • بازنشسته IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    8 0
    آیا کشورهای دیگه هم با معلمانشان همین کار میکنند .این بزرگترین توهین است به حرمت وشرافت معلم.وما معلمان سزاوار ،لایق وشایسته ی این همه ظلم نیستیم.
  • بازنشسته 99...درغم پیچیده IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    سلام به شمارسانه عزیز... ماازشماشاکی هستیم چون هی نظربدیم این که نشد درخواست داریم ازدستندد کاران پرداخت پاداش 99 پیگیری کنیدمایکسال واندی منتظرطلبمانیم.. همکاران امسال به جمع مااضافه شدندچون معلم مهربازنشست میشن آیا دست‌نددرکاران خودرابه خواب میزنن یااینقدربی تدبیر ویاصندلی ریاست جاشونه اینقدر گرم کرده... فکری برای واریز پاداش ندارن یادر راه تعمین نقدینگی سرقت شدن جواب وشفاف سازی ازسوی برنامه ورسانتان داریم مدیون باشی اگه اقدام نکنی شما رآبه الله می‌سپارم... اجرشماباخلق خوبیها.... تشکرازحسن واهمیت به قشربازنشسته...
  • جلال خسروی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 0
    پاداش را پرداخت کنید
  • ناشناس IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    2 0
    اگراین کارتون ظلم نیست، پس چیه؟خدا لعنتتون کنه..