انتقاد از نحوه اجرای مصوبه کمک شهرداری تهران به انتخابات

عضو شورای شر تهران گفت: مصوبه کمک به انتخابات به درستی اجرا نشده و شهرداری گزینشی عمل کرده این مصوبه به خوبی پیش نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد علوی در جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه کمک شهرداری به برگزاری انتخابات اظهار کرد: شهرداری برای کمک به برگزاری انتخابات مصوبه‌ای داشته است و قرار بود بخشی از آن به فرمانداری و بخشی به هیأت نظارت کمک شود اما موضوع به خوبی پیش نمی‌رود و مطالبات پرداخت نشده است و در شهرداری گزینشی عمل می‌کنند لذا خواهش می‌کنم نسبت پرداخت‌ها به گونه‌ای باشد که پاسخگوی هر دو گروه هیأت نظارت و فرمانداری باشیم.

وی به روند تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: این موضوع در شهرداری کند پیش می‌رود و خواهش می‌کنم شهرداری این مساله را مد نظر قرار دهد.

سروری در واکنش به این تذکر علوی گفت: نمایندگان نیز با این موضوع مواجه بودند و تماس‌های بسیار زیادی در این رابطه داشتند و ماه‌ها از انتخابات می‌گذرد و مبلغ ناچیز به تعویق افتاده و پرداخت نشده است و از شهردار می‌خواهیم نسبت به این موضوع تلاش بیشتری کنند.

در این جلسه مهدی اقراریان نیز به شیوه قرائت تذکرها اشاره کرد و گفت: از این جلسه قرار شد تذکرها در ابتدای جلسه قرائت شود در حالی که قرار است دو شهردار ارائه گزارش دهند. پس از آن شیوه سوالات و تذکرات نمایندگان مردم چگونه خواهد بود؟

سروری در واکنش به او گفت تذکرات در اول جلسه بیان می‌شود و سوال از مدیران پس از قرائت گزارش انجام می‌شود.

کد خبر 520194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.