ساعت‌های هوشمند دیزو Watch 2 و Watch Pro چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت دیزو ساعت‌های هوشمند خود به نام Watch 2 و Watch Pro را ۱۵ سپتامبر عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت دیزو ماه گذشته اولین ساعت‌های هوشمند خود که Watch 2 و Watch Pro نام دارد را در هند معرفی کرده است و قصد دارد آن‌ها را ۱۵ سپتامبر عرضه کند. این شرکت اخیراً اطلاعاتی در مورد محصولات جدید خود ارائه کرده است.

ساعت هوشمند DIZO Watch 2 دارای صفحه نمایش مربعی شکل ۱.۶۹ اینچی با میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است، یک قاب فلزی دارد که در برابر آب مقاوم است. محصول ذکر شده از ویژگی‌های نظارت بر سلامت و تناسب اندام مانند ردیاب ضربان قلب و سنسور SpO2 پشتیبانی می‌کند، اما به فناوری GPS مجهز نشده است.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند DIZO Watch 2 با استفاده از یک باتری ۲۶۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که تا بیش از ۱۰ روز شارژدهی دارد. علاوه بر این، گجت پوشیدنی شرکت دیزو از ۱۵ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های مشکی، صورتی، سفید و خاکستری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که قیمت ساعت هوشمند DIZO Watch 2 به میزان ۱۵ دلار ارزیابی شود.

ساعت هوشمند DIZO Watch Pro دارای صفحه نمایش مربعی است و از GPS داخلی و فناوری GLONASS برای ردیابی مکان استفاده می‌کند. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این محصول ارائه نشده است.

کد خبر 520183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.