افزودن ۴۰۰ مخزن گالوانیزه به مخازن جمع آوری زباله اسلامشهر

رئیس اداره خدمات شهری شهردار اسلامشهر گفت: جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر در سطح شهر ۴۰۰ مخزن گالوانیزه ۱۱۰۰ لیتری زباله به تجهیزات خدمات شهری اضافه می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، نرگس محسنی در این باره اظهار کرد: با توجه به لزوم افزایش سطح خدمات و پایان عمر مفید برخی از مخازن، تعداد ۴۰۰ مخزن ۱۱۰۰ لیتری گالوانیزه تهیه و به زودی در معابر و مناطق شهری جایگزین و نصب خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر حدود ۶ هزار مخزن زباله در سطح شهر تعبیه شده و برای بالا بردن سطح تحت پوشش خدمات شهری ۴۰۰ مخزن زباله دیگر به این ناوگان اضافه می‌گردد.

رئیس اداره خدمات شهری شهردار اسلامشهر با بیان اینکه هزینه هر مخزن زباله حدود ۶۰ میلیون ریال است، تاکید کرد: در شرایط اقتصادی کنونی مخازن جدید با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال تهیه شده و بابت تعمیر مخازن نیز حدود سه میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

وی با بیان لزوم آموزش و ارتقا فرهنگ شهروندی افزود: تفکیک زباله یک فرهنگ بسیار خوب است که شهروندان باید عمل به این فرهنگ را از خانه‌هایشان شروع کنند، اگر فرهنگ تفکیک زباله به خوبی اجرا شود، هزینه‌های جمع آوری پسماند و بازیافت کاهش چشمگیری می‌یابد.

کد خبر 520173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.